ARG.... oppdatering

maja88

Gift med forumet
Eg kjenner eg blir sååå sint så sint... den så kalte fastlegen min kan ikke ta meg inn i dag... så da blir det legevakta da... EG BLIR SÅ SINT... ho sier ho kan ikke ta meg inn før eg har time den 9 april.. det er kanskje LITT for sent det ja.......!!!!!!
kjenner tårene bare triller neddover å gubben er på jobb.. åååh.. er så frustrert.. vet ikke hva eg skal gjøre..

godt å få det ut iallefall....

Hadde du ikke fått time idag? Uff, utrulig kjipt når de ikke har tid. og jeg skjønner veldig godt at det er altfor lenge å vente til ut i april når man er så usikker.
ta deg en tur til legevakta da[:)]
Blør du enda?

nei, hadde ikke det.. for legevakten sa at eg skulle ringe til fastlegen min idag. har ringt i hele dag, men ingen tar tlf der oppe.. så til slutt får eg kjørt i tryne at nei. eg kan ikke komme opp det no. for det er ingen som har ledig der.. så nå skal eg bare ligge på sofaen til at legen ringer.. så kommer han kanskje hit eller eg kommer dit..

men om du ringer legevakta idag og sier at de ikke hadde tid hos fastlegen må de vel ta deg inn?
uansett, håper det ordner seg og at du får en undersøkelse så du slipper gå å lure sånn.

ligger og venter på tlf fra legevakta.. de kommer kanskje hit til meg..

håper og det..

da skal eg kvart på 9 i morgen til legen. fått time på legevakten.. så skal de sende meg til voss sykehus på GU og UL..

Godt at du får hjelp da...er ikke like lett å få haste ul over alt her i landet selv om helsetilbudet egentig skal være likt

føles sikkert som et helt år at vente....

Har været inde og kigge flere gange i dag om du havde skrevet noget...

Da krysser jeg fingre og håper på en god besked...

det blir ul i morgen.. å legene tror eg mister den lille [:(]

ORIGINAL: mammatil4!

sniker litt fra sep 09

dersom du har blødninger, så kan du ringa rett til føden og forklara situasjonen, så tar dei deg inn på kontroll.. [:D]

den beskjeden fekk eg, når eg gjekk med eldste jentungen. 

veldig sjeldent de gjør det når man er så kort på vei

Back
Topp