Arg! Kvisetryne!

Tror ikke du er den eneste -.- Har aldri slitt med kviser før, men nå er de kommet gitt. Hjelper vell ikke at jeg ikke er flink med rens av huden osv, MÅ starte med det :p

Her også:( slet mye med kviser før og var så lykkelig når de forsvant når jeg ble eldre. Men nå er det pån igjen:p

Masse kviser her også! Hos meg er det spesielt mye på brystet av alle steder... :confused:

Sjæl!! Har gjerne et par store i ansiktet om gangen og en del små.. Brystet og ryggen har også fått disse jævlenen..

Jeg har også fått masse kviser og nupper. Æsj.

Masse små øverst på ryggen.. Har ALDRI kviser annet enn kanskje 2 på haka under mensen

Aldri slitt med kviser, men nå har jeg så uren og fæl hud som aldri før :arghh: nupper, kviser, kviser som blir til sår, tørr hud..:meh:

Kviser er det eneste jeg tenker når jeg ser meg selv i speilet, gjerne et par nye hver eneste dag :(
Sikkert hevnen siden jeg ilke har noen andre svangerskaps-symptomer..
Men for å roe dem ned (rødhet) bruk hvitvask om natten! Fås kjøpt på apoteket!
Kviser er små betennelser i poren, så for krisefiks er et godt tips (ikke skyt meg dermatologer) etter du har "tatt den" å ha noe alkoholholdig på en q-tips og holde på den åpne tomme kvisen. Parfyme eller vademecum er konge! Alkoholen desinfiserer betennelsen og den er myye bedre neste dag :))

Argh! Kvisete hake som klør! Og for å gjøre det enda bedre har jeg fått herpes (typen som man vanligvis får rundt munnen) på kinnet! Var mye plaget med munnsår da jeg var i tenårene, og noen ganger fikk jeg det på kinnet. Har lest at gravide som har vært plaget med dette tidligere lettere kan få det når de er gravide. Regner med hormoner spiller en rolle ettersom jeg var full av dem i tenårene og jeg er stappfull av dem nå!

I forrige svangerskap var huden og håret mitt perfekt! Jeg strålte for pokker. Denne gangen ser jeg ut som om jeg nettopp har kommet i puberteten med både kviser ig konstant fett hår! :(

Back
Topp