Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Oline V2
ORIGINAL: Lissyjane
ORIGINAL: schnuppaluppa
Kan ikke samboeren din kjøre deres bil, da.
Og ha firmabilen stående på jobb
Da blir jeg stuck ute i skauen....[;)]vi bor litt landlig til kan du si.[8D] Da blir det heller en ekstra bil på oss....firmabilen hans kan stå på jobben, men det vil helst ikke sjefen hans, for da taper de mye penger. Og vi taper mye penger da han ikke kan dra direkte på jobb med tanke på direkte utrykkning.
så er kjipt, men valget blir enkelt allikevel, trygghet er viktigst uansett.
Ja, det får nesten være sjefen sitt problem.
Han får jo velge da, mellom å ha firmabilen stående på jobb og tape masse penger, eller om han kan fremskaffe en bil som samboeren din kan bruke til å frakte barnet deres i.
Ja men hvis han ikke kan følge sjefens instrkser,vil jo dette ,til slutt føre til at han mister jobben....
Ja, men jeg har ikke fått med meg at det står i jobb-beskrivelsen hans at han må ha frimabilen stående hjemme i fritiden, og kjøre den til og fra jobb.
Det er jo foholdsvis uvanlig (for de fleste type jobber) at man MÅ kjøre firmabilen når man skal til jobb.
Og de aller fleste arbeidsgivere tar jo faktisk hensyn til at ansatte har et liv (og en familie) utenom jobb også. Og for de aller aller fleste er det jo en kabal å få hverdagen til å gå opp, og da bør man jo være litt fleksibel.
ORIGINAL: FrøkenLøken
Sambo sier at det kan hende det går an å ettermontere nøkkellås på airbagen. Verdt å sjekke ut. Si det koster et par tusen kr da, så tjener dere fort inn igjen det på å slippe å kjøre 20 min hver vei unødvendig[;)]
ORIGINAL: schnuppaluppa
ORIGINAL: FrøkenLøken
Sambo sier at det kan hende det går an å ettermontere nøkkellås på airbagen. Verdt å sjekke ut. Si det koster et par tusen kr da, så tjener dere fort inn igjen det på å slippe å kjøre 20 min hver vei unødvendig[;)]
Thanks, skal sjekkes ut.[:)] Men da hadde nok selgeren sagt det i stad, for han snakket med han om airbagen. Det hadde vært helt topp.