Arg, dette blir hardt..:P

Lykkemamma

Elsker forumet
Fikk beskjed av min mor i morges at hun og hennes mann kommer på besøk fra oslo i helgen (jeg bor i Bergen) og jeg gleder meg VELDIG [:D]

MEN!!! Fordi jeg har vært så dårlig, vært på sykehuset og generelt ikke hatt energi på 4 mnd så ser leiligheten omtrent like fresh ut som jeg føler meg[8D]
Må jo rydde og vaske her før mamma og de kommer, og min kjære er på jobb så dette blir hardt [8D] Noen som sender over litt energi? [:D]

*********** ENERGIIIIIII*************

Håper det hjelper[:)][:)]
Ta mange pauser innimellom så går det nok bra[:)]

ORIGINAL: Gullgutten

Oioioi [:D][:D] Tusen takk! ja, blir vel mange og lange pauser [8D] Får håpe sambo orker litt når han kommer hjem.

Så koselig at du får besøk[:)]

Sender over det jeg har av ekstra energi - blir nok strøkent hjemme hos dere, tenker jeg[:D]

Huff... så kjedelig når energien ikke strekker til... MEN, det kan ikke være at din mor ønsker å hjelpe deg litt nå når du har vært på sykehus og greier da? [8|]

ORIGINAL: sengepolka

jepp [:D]

Jeg har akkurat sovi litt, så skal sende over litt til deg!! [:D]

ORIGINAL: s.m.å.e.n

Huff... så kjedelig når energien ikke strekker til... MEN, det kan ikke være at din mor ønsker å hjelpe deg litt nå når du har vært på sykehus og greier da? [8|]

Det kan absolutt være at hun ville gjort[:)] men når vi bare har et par dager sammen vil jeg helst gjøre ting som ikke er å vaske [8D]

ikke slit deg helt ut nå da! hadde jeg bodd i bergen , sku jeg søren meg kommet å hjulpet deg! ta litt etter litt, og et rom av gangen så kommer du nok i mål.

ORIGINAL: Primrose

ikke slit deg helt ut nå da! hadde jeg bodd i bergen , sku jeg søren meg kommet å hjulpet deg! ta litt etter litt, og et rom av gangen så kommer du nok i mål.

Så utrolig skjønn du er, Primrose!!!<3
Har tatt det utrooooolig rolig [8D] Tar litt og litt, mange og lange pauser[:D] hihi..

oooh, men du, tror du ikke de hadde forstått da, du har jo slitt voldsomt nå. Mamma hadde kommet å vasket for meg hun....hihi [;)]

ORIGINAL: FruStina

oooh, men du, tror du ikke de hadde forstått da, du har jo slitt voldsomt nå. Mamma hadde kommet å vasket for meg hun....hihi [;)]

Mamma hadde garantert vasket opp og ned her, men vil liksom bruke tiden jeg har med de til noe annet [:)] Siden vi bor på hver kant av landet sees vi ikke så ofte..

Back
Topp