arendalsfrøkner

MinaFina

Elsker forumet
hvordan ble det til i morra? skulle vi treffes kl 15 i byen? og hvor skal vi treffes? [:D]

sniiik dytter på denne for jeg skal og være med ;)

Tolka det som at alt ble avlyst jeg... Så har det blitt sånn at jeg må dra i begravelse... Det er 12 da, men blir litt stress. Vet ikke om jeg skal på minnestund etterpå... (flau for at jeg alltid må avlyse)

jef må jobbe til kl 16 men det er på arena da så er jo midt i byen allerede. gjerne med å møter deg da, liv09 kan jo ikke på onsdagen. kan sende en meling itl tidelibim om hun har lyst til å være med og 1stegangsjulimamma (men tviler på at hun kan for de har ikke bil akkurat nå tror jeg og hun er på tromøy). ellers er det vel bare sunshine for xwp er jo på ferie...ikke mange girlies dette men kan jo bli kos uansett [:D]

nå vet jeg jo ikke hvor dere skal møtes men om jeg ikke får lest om det skjer noe, kan dere ikke bare komme inn på butikken min kl15 så si hvor dere er? om dere ikke kommer går jeg sikkert bare hjem kl 16 for da vet jeg jo ikke hvor dere er [8D] er på Åhlens i 2etg på arena (spør etter kristin)

ORIGINAL: dommett

nå vet jeg jo ikke hvor dere skal møtes men om jeg ikke får lest om det skjer noe, kan dere ikke bare komme inn på butikken min kl15 så si hvor dere er? om dere ikke kommer går jeg sikkert bare hjem kl 16 for da vet jeg jo ikke hvor dere er [8D] er på Åhlens i 2etg på arena (spør etter kristin)

will do [:D]

flott du følger med lill[:)]
du må absolutt ikke tenke på at det er flaut å matte avlyse denne gangen hvertfall sunshine!
gleder meg til i morra [:D]

Back
Topp