Arbeidsplassen

Lykkeliiten

Glad i forumet
Hva jobber dere med?
Merker dere formen allerede på jobben?

Jeg har ikke jobbet en hel dag ennå men skal på jobb nå kl 10-1730. Blir uggen sånn etter 12 som regel og drit trøtt ved 16-17 tiden så dette kan bli spennende :) Kan hende det ikke merkes idag siden jeg er på jobb, lov å håpe :D

Jeg jobber i helsevesenet og der må vi blande medisiner og det skal man jo ikke når man er gravid så krysser fingrene for at jeg slipper slike idag og har heldigvis alliert meg med 2 av kollegaene mine, for jeg vil ikke si det til sjefa ennå :)
 
Jeg er student og går inn i en travel eksamensperiode nå.. Jeg er kvalm, sliten og har en del murringer så er vanskelig å konsentrere seg! Håper det skal gå bra uansett :)
 
jeg jobber i hjemmetjenesten. det går bra ennå. Er i fin form. :) lykke til på jobb i dag lykkeliiten!!!! :D
 
Jeg jobber som vernepleier i en bolig for mennesker med psykisk utviklingshemming:) verdens beste arbeidsplass, men jeg kjenner det er en utfordring for min egen del om dagen.. Sliter en del med brekninger og kvalme, så hvem vet hvor lenge jeg klarer stellsituasjoner ol.. brekker meg bare jeg åpner et kjøleskap med rare lukter så dette blir gøy!:p Har heldighvis kontordag i dag..:))
 
Er masterstudent og miljøterapeut, så dagene er sjelden rolige. Har siste innspurt med oppgaven nå, blir godt å være ferdig om rundt en måned... :)
 
Jeg jobber i butikk, men har Vært sykemeldt siden jeg testet positivt grunnet kvalme, så har ikke fått prøvd enda...
 
Jobber i barnehage med enkeltbarn med adferdsproblemer. Har ikke testet positivt enda. Men jeg tenker jo en del på hvordan det skal gå framover… får så lett dårlig samvittighet når det kommer til sykedager. Barnet jeg har ansvaret for MÅ liksom ha en person på seg til en hver tid.
Ser ikke så veldig fram til det…
 
Jeg jobber på eet sykehjem. Jobber natt, og foreløpig har det gått bra. :)