Arbeidsplass og graviditet

Uke 9:) Fordi jeg var i dårlig form og var greit at de visste hvorfor;)

Uke 8. Klarte ikke holde meg lengre. :p

Uke 12, etter ul :)

Dagen etter me sjølv fant ut av det. Så, 4+4. :)

Det var tidlig i januar, og pga ventilasjon og fyringsmetode kombinert med kjemikalier, kunne ikke jeg som gravid være på jobb før det ble vår. Så derfor måtte sjefen få vite det. :)

Forrige gang sa jeg fra med en gang for jeg var så dårlig. Denne gangen ventet jeg til uke 12.

Sjefen viste det tidlig, men resten av arbeidsplassen fikk vite det i uke 13

I veke 5. For eg var veldig dårlig i starten.

Sjefen min har alltid fått vite det ganske tidlig, resten har fått vite det etter uke 12 ;)

Nærmere uke 14 mener jeg å huske :-)

Husker ikke uke, men det var i god tid før uke 12. Sjefen og min faste kollega fikk vite det pga det praktiske, da jeg måtte få tilrettelagt fom uke 14. Pga arbeidssituasjon, var det også greit for makker å kjenne til situasjonen min :)

4,5 mnd men trengte ikke noe tilrettelegging og ikke spes dårlig...

Et sted mellom uke 3 og uke 6 i alle svangerskapene. Deler av jobben min er fosterskadelig, så jeg må si fra med en gang jeg trenger å unngå noen arbeidsoppgaver.

Uke 11. Vi hadde julebord, jeg hadde ikke noe valg. Jeg sa forsåvidt ikke at jeg var gravid heller, det holdt å be om alkoholfritt... ;)

Eg var super dårleg med førstemann, og sa det i veke 6.
Andre gong sa eg også i frå i veke 6, meir pga eg var i permisjon og skulle byrja å jobbe 5 dagar etterpå. Og med tanke på at det var tvillingar var det greitt at arb.gjevar viste kva som kom til å skje og måtte ha meir tid til å fikse ting.

Back
Topp