Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Fridasinmamma
Jeg har akkurat søkt.. som jeg skjønner det så skal jeg på et møte med NAV når de har ferdigbehandlet søknaden min..
Så ikke så kjent med dette enda.. men dytter for deg[:)]
ORIGINAL: MICAmor
Jeg går på aap ,og det eneste jeg har hørt i fra NAV var når vedtaket gikk ut - da fikk jeg et brev med automatisk forlengelse... Så jeg er ikke den rette å spørre.
(Men i mitt vedtak så står det bla."Tidspunkt satt for 100% ufør ,Februar 1989." ) Så de har virkelig sett i gamle legejournaler i alle fall...
Så det ser vel mest ut som om jeg skal gå over på varig ufør ,pga diagnosen jeg har fått.
Men,jeg venter i spenning på å høre noe fra dem.
ORIGINAL: smash
ORIGINAL: Fridasinmamma
Jeg har akkurat søkt.. som jeg skjønner det så skal jeg på et møte med NAV når de har ferdigbehandlet søknaden min..
Så ikke så kjent med dette enda.. men dytter for deg[:)]
Mulig jeg blander deg med en annen nå, men skulle ikke du bli ufør?
Må du gjennom dette først?
ORIGINAL: ohBaby!
jeg skal over på aap etter ett års sm.. etter store prob med bekkenet,kalrer ikke bøye meg for å plukke opp leker osv...
så tror nok at du må gjennom sm,om spesialister el fysoi ++ før du kan få aap? og det er jo lite lønnsomt,kunn 64% lønn
jeg skal over på aap etter ett års sm.. etter store prob med bekkenet,kalrer ikke bøye meg for å plukke opp leker osv...
så tror nok at du må gjennom sm,om spesialister el fysoi ++ før du kan få aap? og det er jo lite lønnsomt,kunn 64% lønn
jeg tjener 4-5000 i mnd... Får jeg 64% av DET liksom?? Wæææ...
Jeg har papirer ang ryggen. Vært på full sjekk, og er skeiv, har HO +++
ORIGINAL: smashja er det
Å, hjelpes... Da får jeg bare torturere meg selv fremover..
Kan ikke leve på AAP på 2000 kr i mnd liksom.. dritt..
ORIGINAL: MICAmor
Jeg gikk over på aap etter 16 år som hjemmeværende husmor - uten lønn selvfølgelig[8D][:D]
Får utbetalt litt over 9000 kr i mnt - altså etter skatt og slikt noe - og dette er jo minstebeløpet.