arbeid og permisjon

Lillenussi

Glad i forumet
egentlig et spørsmål helt utenom barn, men sitter her å lurer og dere er jo en gjeng med kloke damer så kanskje noen vet?

Hvis man har fast jobb, og søker ny stilling i annen bedrift, er det da mulig å få permisjon en tid fra den jobben man har for å prøve ut den nye??

Jepp, sikkert et veldig dumt spørsmål, men det er nå hvertfall det jeg sitter her å lurer på[8D]

ORIGINAL: FruKatthult

Det kommer helt an på arbeidsgiveren [:)]

Jepp [:)]

Det kommer helt an på arbeidsgiveren, noen gir det, andre ikke. Min kjære fikk ikke permisjon for å prøve ut sin forrige jobb, så han måtte slutte på Telenor. Noe som nå er veldig kjipt siden han nå står uten fast jobb. [:(][:'(]

ORIGINAL: 2søte

Det kommer helt an på arbeidsgiveren, noen gir det, andre ikke. Min kjære fikk ikke permisjon for å prøve ut sin forrige jobb, så han måtte slutte på Telenor. Noe som nå er veldig kjipt siden han nå står uten fast jobb. [:(][:'(]

Utenom tema, men var det Telenor han ikke fikk permisjon fra?

For min mann jobber i Telenor, og jeg har jobba der selv i flere år- og de er normalt veldig snille på sann.

Men ellers kommer det an på hva arbeidsgiver ønsker selv.

ORIGINAL: Miss Fat

ORIGINAL: 2søte

Utenom tema, men var det Telenor han ikke fikk permisjon fra?

For min mann jobber i Telenor, og jeg har jobba der selv i flere år- og de er normalt veldig snille på sann.

Men ellers kommer det an på hva arbeidsgiver ønsker selv.

Ja, var Telenor han ikke fikk permisjon fra. De ville ikke gi folk permisjon på Gjøvik i hvert fall. Hadde gjort det før, men var så mange av de som fikk permisjon som sluttet allikevel, så de ga ikke permisjoner.

Back
Topp