Apropos vogn...

Den så nesten like liten ut som en bugaboo?
Jeg vil at den skal være romsligere, med plass til både vinterpose og tidenes lengste barn (vi har tradisjon for å lage de meget lange :) )
Den er jo like lang som baggen og den er vel bare beregnet til 6mnd ish. Tenker vinterpose ikke er aktuelt lenger når vipping blir det. Jeg skal hvertfall sjekke den ut i butikken :) Blir MB på oss uansett. Det har vært bestemt i maaaaange år hehe...

Den er jo like lang som baggen og den er vel bare beregnet til 6mnd ish. Tenker vinterpose ikke er aktuelt lenger når vipping blir det. Jeg skal hvertfall sjekke den ut i butikken :) Blir MB på oss uansett. Det har vært bestemt i maaaaange år hehe...

Ah, så det er en babyvariant, ja.

Jeg skjønner godt at du vil ha MB, det er flotte og gode vogner!

Den så nesten like liten ut som en bugaboo?
Jeg vil at den skal være romsligere, med plass til både vinterpose og tidenes lengste barn (vi har tradisjon for å lage de meget lange :-) )
Her blir det nok saueskinn og teppe som gjelder. Plusser på et rørospledd så er vi nok innafor ;)

tech specs:

• carrycot holds up to 9kgs/ / 20lbs
  • parent facing seat holds up to 15kgs / 33lbs
Vet ikke når de blir 15kg?

76 x 27 x 20cm / 30 x 10.6 x 8” (l) x (w) x (d)

76 cm er vel rundt 8mnd?

Vurderer å kjøpe en brukt 2012 modell nemlig
Ah :) Du kan jo kanskje bare spørre selgern hva slags feste det er? Men jeg er ganske sikker på at det ikke vil funke. Om det er sånn jeg tror er feste på baggen ganske håpløst og rammen 10cm lengre, så den blir ganske lang. Men fortsatt en god vogn altså. Jobbet i barnebutikk for endel år siden så jeg har vært på x antall kurs som gjorde meg litt vognnerd haha,,

Ah :) Du kan jo kanskje bare spørre selgern hva slags feste det er? Men jeg er ganske sikker på at det ikke vil funke. Om det er sånn jeg tror er feste på baggen ganske håpløst og rammen 10cm lengre, så den blir ganske lang. Men fortsatt en god vogn altså. Jobbet i barnebutikk for endel år siden så jeg har vært på x antall kurs som gjorde meg litt vognnerd haha,,
Den har klikkfeste

Back
Topp