Apropos vogn..

Fruktplukker

:)
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Det er jo veldig tidlig, men noen har kanskje begynt å titte på vogner og fått noen tanker om hvilken de ønsker seg? Jeg er helt ute av markedet for vogn, og kommer til å bruke vognen vi hadde til frøkna.. Men dere andre, hvilken vogn har dere begynt å titte på?

jeg tror det blir tfk twist fordi jeg hadde det som sportsvogn til jenta mi og var veldig fornøyd

Vi skal bruke den snuppa hadde, emmaljunga Edge duo. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Så lenge det er bare 1 i magen så holder vi oss til den tfk'en vi har. Men veldig usikker på hvilken bag vi skal ha til den. :-)

Vi skal bruke den snuppa hadde, emmaljunga Edge duo. :)

Samme her :-) Kjempe god vogn

Vi kommer også til å bruke vår Emmaljunga Edge Duo som vi hadde til nr 1. I tillegg har vi en Babyjogger City Mini GT som jeg vurderer å kjøpe en bag til. Den tar litt mindre plass i bilen og er en del lettere.

Til førstemann hadde jeg emmaljunga mondial classic som jg kjøpte av søsteren min, var kjempefornøyd :) men siden jeg var alenemor og den ble veldig tung med sportsdelen så solgte jeg den etterpå (regnet ikke med noe barn til med det første). Så nå 5 år etter med verdens beste samboer♡ blir det babyjoggeren jeg har etter guttongen som vi bare kjøper bag til :-D Kan legge til at jeg er veeeldig kresen når det kommer til barnevogner (hadde en haug forskjellige sist) men babyjoggeren var den jeg var mest fornøyd med :) Så her mangler vi bare bagen :-D

Blir enten Brio Happy, eller Emmaljunga city cross :)

Tfk Joggster twist. Elsker den vognen! :)

Jeg har lyst på bugaboo

Jeg har Emmaljunga Edge duo etter første, pluss Bumbleride som jeg nå har kjøpt dypbag til. Og enda snuser jeg litt på barnevogner :p Tenkte kanskje kjøpe søskenbrett til Emmaljunga vogna også...

Back
Topp