Apropos vogn

Kefirånde

Gift med forumet
Vogna mi går ikke an å trekke etter seg og i dette været er jeg avhengig av å kunne gjøre det så ikke lillegullet skal få sol i øynene. Har en sånn trehjula kombisak, men ønsker meg emaljunga sin gode gamle kombi! Noen som er interessert i å bytte?[;)]

ORIGINAL: Susseline2

Jeg har en gammel Emajunga vogn[:D]. Veldig fornøyd jeg, selv om den er gammel, spesielt fordi jeg kan dra ned kalesjen helt ned foran. Ingen sol i vognen, slipper å dra den etter meg[:D] Bruker du teppe du da eller???

Ja, jeg må jo det, men jeg synes det blir så tett i vogna da[:o][8|]

Jeg skal prøve å få solgt denne vogna og kjøpe meg ei real emaljunga-vogn. Kan jo hende andre finner min praktisk. Det går jo faktisk an å sette sportsdelen begge veiene[;)] + at det er helt sinnsykt lett å trille den, gode fjeringer, og svingbart framhjul. Trenger ikke løfte vogna i svingene!

Samboeren min mente det ikke var noe problem med sola, for når jeg gikk i ene retninga ville jeg jo ha sola i front, så når jeg skulle andre veien kunne jeg bare snu den greia han ligger i...hmmm, tror ikke det nei, bare ungen veier 8-9 kilo og så skal jeg løfte hele den greia i tillegg?[&:][:D]

ORIGINAL: FebruarGullet

Derfor kjøpte jeg ikke trehjuling[;)]
Jeg vipper bare håndtaker over jeg, så slipper jeg å "dra på" vogna også[;)]

Hva slags vogn har du da?

Det er ei i'coo-vogn se bildet:

Håndtaket kan justeres opp og ned. Den er superenkel å slå sammen og tar i grunnen ganske liten plass i og med at overdelen bare "klipses" av i ei håndvending[;)]

Vi har Simo kombi med vendbart håndtak. Superfornøyd med den akkurat nå! [:D] Det er veldig deilig å kunne endre kjøreretning på den med et enkelt grep, for den sola kan jammen meg være plagsom nå... [8D]

ORIGINAL: FebruarGullet

Derfor kjøpte jeg ikke trehjuling[;)]
Jeg vipper bare håndtaker over jeg, så slipper jeg å "dra på" vogna også[;)]

Samme her! [:)] Vi har Simo kombi

Jeg er i grunnen fornøyd med vogna, men det er bare det der solproblemet som plager meg...ungen er jo snart stor og kan sitte i vogna, og da er det ikke så stort problem men akkurat nå er det så kjaipern! [>:] Irriterer meg litt over det vognkjøpet fordi jeg var så kjapp ute, at jeg ikke sjekket ordentlig hva som var på markedet og hva ei vogn egentlig bør ha. Jeg lærer aldri[&o]

Back
Topp