Apropos tøy....

BarnIDesember

Forumet er livet
Hva gjør dere med alt tøyet som er for lite?
Pakker dere vekk og lagrer, eller satser dere på å skaffe alt nytt til en eventuell nestemann?
Jeg sliter med å finne lagringsplass her nemlig. Begynner å bli en del tøy nå [8D]

Tar vare på det aller fineste! [:)]
Resten gir jeg bort til venner og bekjente [;)]

Gies bort til venner og bekjente eller gis til frelsesarmen. Tar vare på hjemmestrikket klær samt klær som er ekstra fine og som jeg liker utrolig godt.

Jeg har tatt vare på omtrent alt, og det merkes nå [:o]
Har ikke nok plass i boden til å spare på hvert eneste plagg fremover, så nå er jeg veldig selektiv.
Nå som han er eldre rekker jo dog også noen bukser o.l å bli litt slitt også, så da er det lettere å kvitte seg med det.

Men jeg har liksom for meg at han får en lillebror, så jeg har ikke kasta/gitt bort mye.

del ullklær fra twins0- 1 år fikk jeg solgt i en stor pakke , ellers prøver å selge ny tvilling pakke med de finseste klær og utstyr , ressser gir jeg bort ttil de som gidder å ta i mot[:D] klærne er jo ganske vaskeutslitt nå da så ikke mye spennende lenger

Sparer på det jeg synes er finest og hjemmelaget [:)]
Resten får venner og kjente eller veldedige formål.

Kanskje er jeg heldig og får et tantebarn til, eller kanskje mine eldste tantebarn blir foreldre snart [:)]

har loft, og skap og det som er. ellers går det en del til besteforeldre :)

så vi sparer dem ja :D tar jvertfall vare på det som er brukbart til nestemann :D

Noe kastes, noe spares på, og noe gir jeg til ei i klassen som har ei datter som er et år yngre enn Ingvild. Det som jeg tar vare på er på loftet på Vestlandet.

ORIGINAL: frk88

har loft, og skap og det som er. ellers går det en del til besteforeldre :)

så vi sparer dem ja :D tar jvertfall vare på det som er brukbart til nestemann :D
la først merke til signaturen din nå! Gratulerer !!!!:)

Jeg har og spart på alt.. Men nå MÅ jeg kvitte meg med noe...

Back
Topp