Apropos sko

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Jeg tror vi skal dra og prøve denne skoen til Lillebror i morgen :D
http://www.eurosko.no/sko/8128/ponny-sympatex.html
Jeg tror ikke vi har prøvd eller brukt så mye Ponny til T, så jeg vet ikke om de passer den type føtter ungene våre har. Noen som har erfaring med Ponny-sko?

Får ikke opp bilde av skoene.. men vi har et par av det merket.. Liana brukte det i høst og jeg syntes at dem satt veldig godt på og holdt bra temp..men akkurat de vi har kunne være litt vanskelig å ta på.. hvertfall på en unge som ikke hjalp til med foten :P

Får ikke opp bilde av skoene.. men vi har et par av det merket.. Liana brukte det i høst og jeg syntes at dem satt veldig godt på og holdt bra temp..men akkurat de vi har kunne være litt vanskelig å ta på.. hvertfall på en unge som ikke hjalp til med foten :p
Vanskelige fordi de er smale eller?

Vanskelige fordi de er smale eller?

De Liana hadde var høye.. gikk litt oppover leggen.. så det var derfor de var litt vanskelige å få på i begynnelsen;) men likte de også fordi dem ga veldig god støtte til anklene for en som akkurat hadde lært seg å gå :)

Men apropos sko ja! Vi har hatt "problemer" med at Emira svetter lett på føttene om sommeren.. har prøvd flere merker som skal puste bra osv.. men til og med av sandaler blir hun svett av:eek: samme om hun har sokker eller ikke.. noen av dere som har tisp til sko og sandaler??

Men apropos sko ja! Vi har hatt "problemer" med at Emira svetter lett på føttene om sommeren.. har prøvd flere merker som skal puste bra osv.. men til og med av sandaler blir hun svett av:eek: samme om hun har sokker eller ikke.. noen av dere som har tisp til sko og sandaler??
Samme med T.
De to siste somrene har han hatt Keen sandaler. De er veldig gode. Ett år hadde han sandaler i skinn, det fungerte også bra!

Surfer mobilt!

Samme med T.
De to siste somrene har han hatt Keen sandaler. De er veldig gode. Ett år hadde han sandaler i skinn, det fungerte også bra!

Surfer mobilt!

Hmm okey :) skal sjekke det ut! Takk:) kansje det er derfor hun sjelden er kald på føttene om vinteren å :P

Den var knalltøff! :D

Her er det -10 og nysnø idag :P Så vi går for vintersko ei stund til! ;)

Den var knalltøff! :D

Her er det -10 og nysnø idag :p Så vi går for vintersko ei stund til! ;)
Ja jeg skjønner at behovet er forskjellig. Her kom det litt snø, men det ligger som et tynt lag og det er opp mot 10-15 plussgrader i løpet av dagen ;) Dock boots holder i massevis, absolutt ingen vits i å bruke hundrevis av kroner på nye vintersko nå...

Ja jeg skjønner at behovet er forskjellig. Her kom det litt snø, men det ligger som et tynt lag og det er opp mot 10-15 plussgrader i løpet av dagen ;) Dock boots holder i massevis, absolutt ingen vits i å bruke hundrevis av kroner på nye vintersko nå...
Reine sommerværet hos dere! :) ...iallfall i forhold til nordnorsk målestokk :p

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Reine sommerværet hos dere! :) ...iallfall i forhold til nordnorsk målestokk :p

Ja det er fint nå. Litt gjørmete og støvete, men ellers greit :)
Kikket på sko i dag. De jeg linket til var på tilbud, men bare store størrelser igjen :(

Surfer mobilt!

Ja det er fint nå. Litt gjørmete og støvete, men ellers greit :)
Kikket på sko i dag. De jeg linket til var på tilbud, men bare store størrelser igjen :(

Surfer mobilt!
Det ble ikke nye sko på T istedet da? ;)
Så at coop obs reklamerte i kundeavisen idag med at de har fått inn Timberland. Men kun fra str 24, det blir kanskje fort stort?

Det ble ikke nye sko på T istedet da? ;)
Så at coop obs reklamerte i kundeavisen idag med at de har fått inn Timberland. Men kun fra str 24, det blir kanskje fort stort?

Det kunne gått, men vi må kjøre i 40 minutter da, for p handle på Coop obs.

Surfer mobilt!

Det kunne gått, men vi må kjøre i 40 minutter da, for p handle på Coop obs.

Surfer mobilt!
Ja, det er jo et stykke å kjøre!

Jeg dro innom en sporstbutikk på vei hjem i dag og kjøpte disse VIKING-skoene (goretex) i str.22. Ord.pris var 749kr og jeg fikk dem til 300kr, så jeg er fornøyd med kjøpet.;) Skoa passa og vi har vært ute en tur og prøvd dem. Er veldig glad for at vi gikk for et par med litt høyde på, for når dressen sklei opp litt under akebretturen, blei det ikke glipe mellom dress og sko.:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1395079983669.jpg
    1395079983669.jpg
    44,5 KB · Visninger: 11
Får ikke opp bilde av skoene.. men vi har et par av det merket.. Liana brukte det i høst og jeg syntes at dem satt veldig godt på og holdt bra temp..men akkurat de vi har kunne være litt vanskelig å ta på.. hvertfall på en unge som ikke hjalp til med foten :p
Får ikke sett bildet jeg heller..:/

Her er bilde av skoen
Skjermbilde2014-03-17kl191941_zps908e6c37.png

Jeg dro innom en sporstbutikk på vei hjem i dag og kjøpte disse VIKING-skoene (goretex) i str.22. Ord.pris var 749kr og jeg fikk dem til 300kr, så jeg er fornøyd med kjøpet.;) Skoa passa og vi har vært ute en tur og prøvd dem. Er veldig glad for at vi gikk for et par med litt høyde på, for når dressen sklei opp litt under akebretturen, blei det ikke glipe mellom dress og sko.:)

Så fine. Vurderer slike til vinteren igjen :D

Så fine. Vurderer slike til vinteren igjen :D
Ja, vi må vel kjøpe nye til vinteren vi også, men nå har hun iallfall gode sko ut denne kuldesesongen.:) Skoene fantes i en nyyydelig lillafarge også (lik den på ditt bilde), men denne gangen greide jeg å "dy" meg.

Back
Topp