apropos påskekrim

MammaOkt

Forumet er livet
VIP
Noen som følger med på Poirot nå i påsken?[:)]

Han lille, småtykke full-of-him-selv pingvinlignende mannen med sneisen bart vet dere....[8D]

Come oooon, noen ser vel på Monseuir Hercule Poirot?[:D]

nei vi har ikke tv på hytta.. eller jo  vi har TV,men NULL SIGNAL[:@][:@]
kjøpte rikstv pakken, men sef var det ikke dekning, faktisk null dekning, akkurat der hytta ligger...
så har ikke fått fulgt med.. satser på svigerfar snart setter ræva i gir og fikser parabol gitt..[:@][8D][8D][8D]

ORIGINAL: lykkeligmamman

nei vi har ikke tv på hytta.. eller jo  vi har TV,men NULL SIGNAL[:@][:@]
kjøpte rikstv pakken, men sef var det ikke dekning, faktisk null dekning, akkurat der hytta ligger...
så har ikke fått fulgt med.. satser på svigerfar snart setter ræva i gir og fikser parabol gitt..[:@][8D][8D][8D]

Åååå så irriterende[&o][:'(][:o][:-][X(][8|][>:][&:]  Godt du har nett iallfall!![:)]

jeg gjør, sitter å ser nå faktisk:)

ORIGINAL: MinaMina

jeg gjør, sitter å ser nå faktisk:)

Ah cool! Ikke røp noe,jeg tar det opp[:D][:D]

Hjelp,har ikke fått med meg at det går jeg,ellers hadde jeg sett på det ja.. Ser jo nesten ikke på nrk..men titter på det nå

Har ikke fått med meg noe påskekrim i år...[:(]
Tv-titting har det blitt lite av i påsken...

Men har fått lånt en hel sesong med csi da, det er jo bittelitt krim det vel????[8D]

begynte å lage vafler i stedet jeg.. [:)] Men ser på nå.. mens jeg spiser og er på dataen.. kanskje ikke det beste om jeg skal få med meg mye...

ORIGINAL: Snart2!!

Har ikke fått med meg noe påskekrim i år...[:(]
Tv-titting har det blitt lite av i påsken...

Men har fått lånt en hel sesong med csi da, det er jo bittelitt krim det vel????[8D]

Jupp det er krim det![:D]

Jeg ELSKER Agatha Christie, og Poirot og Miss Marple! [:D]

Har tatt opp denne siste episoden. Mannen måtte se fotballkamp! [&:]
Får se den imorgen. Må i seng snart...

Back
Topp