Apropos Klesklyper....

Escuro

Forumet er livet

Enkelte lærer aldri :D

Milan tasset så fornøyd ut på terrassen hvor jeg hadde hengt opp klær. Så hører jeg sutring. Sutringen øker på, og innen jeg kommer ut er det blitt til ul og hyl. Han holder en klesklype i hver hånd, og det viser seg at han på ett eller annet vis har klart å feste den ene til innsiden av hånden hvor den henger med et godt jafs :P Jeg får tatt den løs, bærer det stakkars offeret mitt inn og blåser og susser det godt igjen til Klesklypas bitemerket er long gone (Vår alles kjære Klesklypa er uskyldig i denne sammenheng, verre med klypene vi har her hjemme).

Jeg setter meg ned og slipper Knotten på frifot igjen. Han tasser ut på terrassen igjen, og jeg tenker i mitt stille sinn at nå har han nok lært. HA-HA!

Sekunder etter hører jeg sutring som raskt blir til hjerteskjærende remjing, og jeg tasser ut bare for å finne han med de samme to klesklypene, en i hver hånd. Denne gangen henger den ene spikret fast i lillefingern på motsatt hånd :D 

Ny runde med blåsing og sussing fikser biffen ganske fort. Jeg må innrømme at jeg utfordrer skjebnen nå, og har sluppet småen på frifot igjen. Fremdeles med åpen terrassedør. Men hittil har han holdt seg innendørs. Kanskje han har lært enkel matematikk allerede, hvem vet? :P

.....Neeei, der tuslet han ut. Da får jeg bare vente og se. Eller høre... ;)

Noen vil kanskje kalle meg barnemishandler :P 15 sek etter han forsvant ut døren, kom han tilbake med klesklypene igjen. Denne gangen for å gi meg en liten demo av hvordan han klarte å klype seg selv :P Han tyggen på den i enden så den åpnet seg, og så grep han den med hånden. Det gikk ikke så bra, så han klarte jaggu å klype seg på nytt :P Men nå har jeg ryddet bort klypene ;)

Hehe der fikk e endelig litt latter på en ellers så humørfritt kveld

De e nu søte de små.
Tobias har enda ikke lært seg å åpne klypene her, men må titt og ofte klemme fingrene i skuffer og skap.

Hehe, jeg skulle nesten ha filmet det hele :D Eller, det hadde kanskje vært enda mer ondsinnet... 0:)

Nåååååååh ;D Dei er no skjønne dissa små ;) og så mååå dei jo berre prøve vettø ;)

Back
Topp