Apropos hjerte...

Kvitre

Forumet er livet
Kom plutselig på - på Maikens 2-årskontroll fant legen en suselyd på hjertet hennes. Hun sa det var ganske vanlig på små barn, og det gikk ofte bort av seg selv. Likevel sendte hun opplysninger til sykehuset, så skal de avgjøre hva som skjer videre. Er det andre som har fått samme beskjed/opplevd dette før? [8|]

Legen sa jeg ikke skulle bli bekymret, men jeg tenker jo såklart litt på det... [:o]

Slike ting tenker man alltid på selv om legene sier at man ikke skal bekymre seg!
Men med Theodor hørte de en bilyd på hjerte da han var 6mnd, da fikk jeg beskjed at de ikke gjorde noe mer før etter 1-års kontrollen, var den der enda ville de undersøke nærmere.. Men den var borte! [:)]
Som de sier er det ganske vanlig at det kan være en slik lyd..

Ingen erfaring her, men hører det er ganske vanlig med en bilyd på hjertet. Satser på at det ikke er noe å bekymre seg for, selv om jeg skjønner at det er akkurat det du gjør! [:)]

Mathias hadde en bilyd på hjertet på 6-ukerskontrollen. Den var borte ved neste sjekk og er visst helt vanlig. Men jeg er glad for at de følger med da. [:)]

Her har Celine iallefall bilyd på hjertet når hun er syk..noe som er helt normalt[:)]

Back
Topp