Apropos energidrikk...

lykketrollet7

Forelsket i forumet
Husker det var en tråd her om energidrikk under fødsel... Jeg har fått dilla på smaken av øl. Har aldri likt øl før, men nå må jeg ha alkoholfritt øl tilgjengelig hele tiden... Og det er jo mye energi og hente i denne drikken (A)... bra for melka er det å... :-P Er det helt idiotisk og uakseptabelt å ha alkoholfritt øl liggende i baggen hvis jeg skulle trenge litt ekstra energi under fødsel??? Jeg får en sånn indre glede av denne smaken... og av erfaring vet jeg at det trengs under de værste smertene... Men vet ikke om jeg tørr mtp hvordan jordmoren vil reagere. :-(

Det hadde jeg ikke tenkt på i det hele tatt =) 
GJETT om jeg skulle ønske jeg hadde en Munkholm i kjøleskapet nå, fikk veldig lyst på!!

Det skal du bare gjøre....hvorfor ikke....det er jo alkoholfritt :)

Jeg tenkte jeg skulle ta me redbull...men vet ikke om de aksepterer det men...

Ser ingen grunn til at de skal synes det er dumt! Tror de har sett mye rarere ting folk stapper i seg mens de er gravide :p Drikk alkoholfritt øl du ;) Er forresten selv stor fan av munkholm. Godt til lørdagskvelden når de andre tar ei øl :) Har til og med vært med på fest og drukket munkholm jeg ;)

lykketrollet7 skrev:
Anbefaler carlsberg non alcoholic!!! Den er bare sååå deilig!!! :D

Den må testes ut =) 
Fint til å få opp ammeproduksjon og!

Hva er det som gjør at de alkoholfrie ølene bra for amming?
Inneholder de noe bra vitaminer? hehe

Det er noe i ølet som øker produksjonen. Jeg husker ikke hva...

jeg hadde kjøpt inn Battery og Gatorade til fødselen, men var litt uvel under fødselen så orket ikke tanken på de syntetiske smakene så de forble urørte! ...men hadde med meg noen pakker med Solrik leskedrikk og det var kjempegodt! 

lykketrollet7 skrev:

Det er alkohol i Carlsberg Non Alcoholic. 0,5 %

Sannheten skrev:

lykketrollet7 skrev:

Ja, pga gjæren. Er helt ufarlig for gravide, sjåfører og barn å drikke. Er like mye alkohol i brød og kefir...

Sannheten skrev:

lykketrollet7 skrev:

Det er det jo i alle alkoholfrie øl... 0,3-0,5 %

Back
Topp