Apropos blogg hehehe *link*

*Meya*

Elsker forumet

Herregud, jeg tror jeg fniser meg ihjel.

Siste bloggposten min her: http://blogg.muhajabah.no/?p=217

Jeg promoterer ikke bloggen min akkurat nå, men sjekk kommentarene under, fra han ene som kaller seg Bjørn Terje. Tipper at han ikke er helt i vater. 

hehe:P Kan skjønne kvifor du reagerer ;P for eg klarte ikkje å skjønne stort av kommentarane hans.. Men no leste eg ikkje kommentarane over då, som kanskje(??) kunne hjelpt meg litt på veg ;P

Hehehe, mangler nok ett par skruer i topplokket ja...

Men jeg likte innlegget ditt veldig godt

sorciere_ skrev:
hehe:P Kan skjønne kvifor du reagerer ;P for eg klarte ikkje å skjønne stort av kommentarane hans.. Men no leste eg ikkje kommentarane over då, som kanskje(??) kunne hjelpt meg litt på veg ;P

Jeg har lest alt, og skjønner ikke fyren litt engang. 

Nei, han er nok et godt eksempel på at lyset er på, men ingen hjemme. En del andre der som påpeker mer realistisk kritiske tilbakemeldinger på innlegget dit, og de støtter jeg meg til.

Heldigvis har verden gått så videre at om man stiller religiøse krav som de du beskriver fra barndommen, så ville det også blitt forsidestoff. Uansett hvem.

Som jeg sa, ting var annerledes før, var det ikke? Men tror ikke at det hadde hevet mange øyenbryn den dag i dag heller, mange av de tingene. Ikke i Nord-Norge i alle fall. 

IsThaBeth skrev:
Litt vanskelig å henge med på hva han mener- 

Var nå litt spenstig i alle fall. Jeg humret i morgentimene lenge da jeg leste det :D 

han der virker jo absolutt IKKE frisk.. paranoid.. Man vet jo aldri hvem som skjuler seg bak sånne kommentarer, det kan være en tikkende bombe- eller det kan være en psykotisk mann som er harmløs for andre enn seg selv.. det ekle er at man aldri vet.

Back
Topp