Apropo tøybind m/bilde

Helene Harefrøken

Forumet er livet
Jeg bruker tøybind og det er perfekt for meg av flere grunner, men jeg går ikke rundt å syntes at personer som velger anderledes enn meg er idioter av den grunn(som det virker som om noen andre gjør med de som bruker tøybind. Det kan latterliggjøres og sees ned på).

Her er forøvrig et bilde av de nye i samling [:D] Klikk på dem hvis du vil se det søte mønsteret.

De var jo søt jo.. [:D]

Jeg er ikke en tøybind person heller dog ikke en tøybleie person men det er flott at noen liker det. [:)]

[:)][:)]de var fine

Muligens jeg har "sovet i timen", men har aldri hørt om tøybind før..... Tøybleier ja, men...

Kan jeg spørre om hvorfor de er så bra? Nysgjerrig.[:D]

ORIGINAL: Tyte

Muligens jeg har "sovet i timen", men har aldri hørt om tøybind før..... Tøybleier ja, men...

Jeg tåler ikke vanlige bind så det er en av grunnene for at noen bruker det. Men jeg bruker ikke tøybind heller da.. Kun tamponger. [:)] Også er de miljø vennlig.. [:)]

Hehe stilige bind. Hvor har du kjøpt de?

wow så fint mønster, har bare ensfarga jeg.
Hvor kjøpte du  dem?

ORIGINAL: *Mama*

ORIGINAL: Tyte

Jeg tåler ikke vanlige bind så det er en av grunnene for at noen bruker det. Men jeg bruker ikke tøybind heller da.. Kun tamponger. [:)] Også er de miljø vennlig.. [:)]

Oki-doki. Tenker meg bare at det må være litt styr med vasking, tørking....[&:] Enig med deg at tamponger er veeeeldig greit.[:)]

MIn søster synes tøybleier og alt slikt er tull og ekkelt, men så ble hun lurt til å prøve moon cup og nå er hun "omvendt"  OG hun reklamerer til venninner

Aldri hørt om tøybind før....
Men di va skikkelig kule da...

ORIGINAL: majamor85

synes ikke du er dum, gal eller noen idiot, synes kansje det er litt nasty men...

Alle må jo få velge det de vil...

Det samme gjelder bilsete, time-out,  de røyker eller ikke, babybjørn osv...

for å få respekt, må man gi respekt[;)]

(komentaren min er ikke rettet direkte til deg, men bv gjenerelt)

Det er jeg enig i men fakta må man få lov til å komme med. Man kan si det på andre måter enn at "nakken brekker" og andre ufine ting. Slikt sier ikke jeg i den type diskusjoner [;)] Forskjell på å være uenig og å være ekkel [;)]

Har faktisk aldri hørt om tøy bind! Men jeg selv bruker ikke bind i det hele tatt. det er jo smak og behag hva men liker[;)][;)]

Selv om jeg lagde tøydopapirtråd i går ser jeg ikke ned på folk som bruker tøybind.
Jeg bruker tøybleier selv på ungen min.
Var bare ett forsøk på å ha det litt gøy, selvironi selvomjeg ikke bruker det!
Hadde jeg hatt mensen hadde jeg sikert vurdert det.. eller nei, tamponger var min greie,men du forstår!

De var jo søte da, men man bytter jo ganske ofte.
Så hvis du er ute, så har du med ekstra, men hvor gjør du av det brukte?? [&:] 

ORIGINAL: ~Re:Play~

De var jo søte da, men man bytter jo ganske ofte.
Så hvis du er ute, så har du med ekstra, men hvor gjør du av det brukte?? [&:] 

Sign.. Lurer jeg også.

Hvor mye koster de i innkjøp? Jeg tror neppe jeg kunne brukt tøybind - for på mine "verste" dager bytter jeg omtrent hver time[&:] Da må jeg jo ha mange tøybind - for de må jo vaskes ganske ofte da...

ORIGINAL: *~Skjønningene~*

all respekt til de som bruker det ja! Men jeg syns det er EKKELT!

De var søte da[:D]

Signerer frøkna her jeg[:D]
Holder meg til tampax, klarer ikke føre inn en o.b rett.. vondt[8|]

ORIGINAL: *~Skjønningene~*

all respekt til de som bruker det ja! Men jeg syns det er EKKELT!

De var søte da[:D]
Sign. Og moon cup er jo enda eklere, men jeg har ikke noe imot folk som bruker det heller. Hver sin smak[:)]

ORIGINAL: lykkeligjente

Tøybind? All respekt til de som bruker det, men syns det er litt Asjjjjj eg...

Men må man si at det er så EKKELT [:'(] Går vel an å bare si at det er ikke noe for meg?

De er forresten kjøpt hos: http://www.etsy.com/shop.php?user_id=5457624

Hun selger ikke fler før juni dessverre, hun venter barn [:D]

Back
Topp