Apropo SA/MA

slettet

Forumet er livet
De som har mistet i SA/MA, har dere fått påvist hjerteaktivitet før dere mistet? På tidlig ul...

Nei, jeg mistet før det kunne vises jeg

Nei,jeg mistet uten å vite at jeg i det hele tatt var gravid jeg.

Nei, hadde ikke vært på tidlig UL, og da jeg hadde UL pga blødningene var det ikke liv... [:(]

Jeg hadde heller ikke fått påvist hjerteaktivitet den gangen jeg mistet. Det er jo en av hovedårsakene til at vi mister, at hjerte aldri har begynt å slå[:)]

ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg

Nei.. Va ikkje på tidlig UL..

nope. 4 var så tidlig som uke 5. Mens 1 var i uke 10. Var ikke på ul før jeg hadde blødninger i uke 10, da var det ikke noe liv, men emryoet tilsvarte over 9 uker så hjerteaktivitet hadde det nok vært.

jeg mistet i uke 11 og de trodde det hadde død ca uke 5,rundt da hjertet skal begynne å slå. og siden alt var gått helt i oppløsning så tor jeg ikke det lille hjertet noen gang fikk tatt noen slag.[:(]
 var heller ikke på ul før jeg begynnte å miste.

Jeg hadde ikke vært på ulralyd før jeg mise i uke 6/7. Hadde bare visst en ukes tid at jeg var gravid

ORIGINAL: FruNette

ORIGINAL: Tilia sin mamma

Jeg hadde heller ikke fått påvist hjerteaktivitet den gangen jeg mistet. Det er jo en av hovedårsakene til at vi mister, at hjerte aldri har begynt å slå[:)]

Jeg hadde en MA i uke 12, da hadde det vært dødt siden uke 8. Da hadde nok hjertet slått i tre uker for å kunne ha levd så lenge.

Ja for all del...jeg har ikke sagt at det ikke begynner å slå i alle tilfeller..... Men at det er en veldig vanlig grunn til at vi mister...

Back
Topp