Apropo hentesveis

shannon

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Augustlykke 2015
Vet ikke om dere ser det så godt, men Thale har da altså skikkelig langt hår på toppen,
om det står oppe som dette etter badet så blir det sånn, er ikke mulig å legge ned, og om det ligger
nede etter bad så ser det ut som skikkelig hentesveis[:D]
så jeg lurer på om jeg skal klippe det eller ei? hva synes dere? blir isåfall etter jul i tilfelle jeg vil ha sløyfe i[:)]

Så nydelig hun er! 
Syns ikke egentlig håret ser så galt ut jeg da (kanskje fordi jeg har et lykketroll selv [;)]), ser ut som det er ca like mye over det hele[:D] Men jeg syns ikke det er noe galt i å klippe håret til småttisene hvis man vil, en gang må jo være den første[;)][;)][;)]

Så herlig Thale er[:)] Du må ikke klippe det, det er nå så søtt med litt tøff sveis da[:)] Snuppa vår har også sånn hentesveis på toppen og ellers er det bare kort nytt hår, men Thale har mer hår på resten av hodet også hun, kjempefint[:D]

Hehe, jeg og synes det er koselig med litt rufse-sveis, men det på toppen er nå så langt at det bare blir bøy på det, vil ikke stå rett opp alt om du skjønner[:-]
Slenger med et par bilder til så dere kanskje skjønner hva jeg mener[:D]
er en laaang tjafs som ligger kveilet nedover der[:D]
og her er skikkelig hentesveis på gang[:D] ikke se på mamman da, hun er bare sliten[8|][:D]

Tusen takk for komplementene forresten, er jo så stolt atte[:D]

Så utrolig nydelig,du må ikke gjøre noe med det vakre håret!
Ta heller i en spenne eller et hårstrikk..(får kjøpt sånn sm i plastikk som henger godt og som ikke er vonde å ta ut)

Etter at hun har badet og om du vil ha håret ned kan du jo ta på henne en tynn lue..?

ORIGINAL: Mikke

Syns Thale så kjempesøt ut jeg.. Leander var blitt så pjusk fordi han har mistet så mye, men syns Thale ser ut som hun har masse hår fortsatt...

(og for en søt dress... elsker klær med ører og haler)[:D]

Vent litt jeg har noe du bare MÅ se[:D]

gjett om jeg gleder meg til Thale passer i denne da!![:D]

Her er linken til den: http://www.laredoute.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=4977&productId=171892&SearchBackLink=

seriøst?? hvorfor har ikke jeg lagt merke til det da?? haha
Akkurat fått min jeg da[:D][:D]
Er ikke flink til å legge merke til ting altså

ORIGINAL: Ida11.07.07

Så utrolig nydelig,du må ikke gjøre noe med det vakre håret!
Ta heller i en spenne eller et hårstrikk..(får kjøpt sånn sm i plastikk som henger godt og som ikke er vonde å ta ut)

Etter at hun har badet og om du vil ha håret ned kan du jo ta på henne en tynn lue..?

Hvor hvor??? Har sett etter, men ikke funnet[&o]

Nei så nydelig [:)][:)][:D] du burde ikke klippe det. Ho var jo bare kjempenydelig [:D][:D][:)]

Dattera mi hadde også mye hår som nyfødt men nå har ho mistet mye, det syns jeg er litt synd [8|][:(]

ORIGINAL: Antima

Nei så nydelig [:)][:)][:D] du burde ikke klippe det. Ho var jo bare kjempenydelig [:D][:D][:)]

Dattera mi hadde også mye hår som nyfødt men nå har ho mistet mye, det syns jeg er litt synd [8|][:(]

Thale har og en skalla flekk i bakhodet, men den er så langt nede at du ser den ikke på bildene.
Og så er det totalt forskjellig farge på det hun hadde da hun ble født og det som kommer ut nå, ser nesten ut som en ettervekst vettu[:D][:D]

MEN jeg skjønner når jeg er nedstemt, skal ikke klippe henne![;)][:D]
TUSEN TAKK for alt skryt[:)]

Back
Topp