Da går turen dit imorgen for å seFann ein på extra eit år, den laga kykkelilyd også![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da går turen dit imorgen for å seFann ein på extra eit år, den laga kykkelilyd også![]()
Kondolerer så myeMå mitt søskenbarn A hvile i fred. Det gikk raskthan døde imorges
![]()
Må mitt søskenbarn A hvile i fred. Det gikk raskthan døde imorges
![]()

KondolererMå mitt søskenbarn A hvile i fred. Det gikk raskthan døde imorges
![]()
TakkKondolerer så mye![]()
![]()

KondolererMå mitt søskenbarn A hvile i fred. Det gikk raskthan døde imorges
![]()
Gretten av hagl og kavende snø denne uken jeg også!! GaaahNår snøen kommer på vinteren, den første snøen. Eller den tredje eller femte for den del. Da liker jeg den.
Når vi er kommet til slutten av mars og over i april. Det snør, sludder, hagler og er et tykt lag av våt snø i hagen, verandaen etc. Da blir jeg gretten. Jeg vet at i deler av landet er det vinter enda. Jeg bor i den del av landet som ifølge meteorologene statistisk sett ikke har vinter. Det går fra høst til vår. (fordi vi ikke sånn i snitt over årene har en mnd med middeltemp under 0, visstnok. Noen år har vi det da. Men det varierer hva den heter)
Vel. Vi har jo vinter. I varierende grad. Men nå er det april. Da kan det godt slutte å snø!
Takkdet er akurat nå det føles extra tung når man er så langt vekk fra familie
![]()
![]()
Kreft er en forferdelig sykdom