Apriltråden

Det er lørdag. Jeg har fri. Ungene sover. Minstemor gikk på do for snart en halvtime siden, men kom ikke hit før nå nettopp. (og har altså akkurat gått igjen)
Men jeg... Jeg har vært våken en time jeg.

Sove? Det kan jeg åpenbart ikke.

Mamma, et ønske om hvordan vi skal ha påskeeggene, kommer der fra 6 åringen. Jeg lurer på om hun tenker på hva slags godteri, men neida.

Det skal være mange lapper og så må vi gå for å finne det.

Rebus-jakten

God morgen :) sol ute men -1. sov fram til klokken 8. idag er det slapp av dag:p barna skall leke med noen venner ellers ingen planer.fin dag til dere

Det snør igjen. Snøen kom i starten av uka, og den gir seg ikke!!!!

God dag
Skal møte ei venninne jeg, det blit koselig :)
Ellers litt planer i huset

Må mitt søskenbarn A hvile i fred. Det gikk raskt:( han døde imorges:sad010

Når snøen kommer på vinteren, den første snøen. Eller den tredje eller femte for den del. Da liker jeg den.

Når vi er kommet til slutten av mars og over i april. Det snør, sludder, hagler og er et tykt lag av våt snø i hagen, verandaen etc. Da blir jeg gretten. Jeg vet at i deler av landet er det vinter enda. Jeg bor i den del av landet som ifølge meteorologene statistisk sett ikke har vinter. Det går fra høst til vår. (fordi vi ikke sånn i snitt over årene har en mnd med middeltemp under 0, visstnok. Noen år har vi det da. Men det varierer hva den heter)

Vel. Vi har jo vinter. I varierende grad. Men nå er det april. Da kan det godt slutte å snø!

Når snøen kommer på vinteren, den første snøen. Eller den tredje eller femte for den del. Da liker jeg den.

Når vi er kommet til slutten av mars og over i april. Det snør, sludder, hagler og er et tykt lag av våt snø i hagen, verandaen etc. Da blir jeg gretten. Jeg vet at i deler av landet er det vinter enda. Jeg bor i den del av landet som ifølge meteorologene statistisk sett ikke har vinter. Det går fra høst til vår. (fordi vi ikke sånn i snitt over årene har en mnd med middeltemp under 0, visstnok. Noen år har vi det da. Men det varierer hva den heter)

Vel. Vi har jo vinter. I varierende grad. Men nå er det april. Da kan det godt slutte å snø!
Gretten av hagl og kavende snø denne uken jeg også!! Gaaah

Må mitt søskenbarn A hvile i fred. Det gikk raskt:( han døde imorges:sad010

Kondolerer så mye med tapet av ditt søskenbarn:sad010Kreft er en forferdelig sykdom:(

God dag uken er travel.
Mandag: fotball trenging på eldste og kamp på mellomst samme tid men heldigvis så sykler eldste selv til trening.
Tirsdag: levere invitasjons kort til bursdagsfeiring Drama og foreldremøte.
Onsdag. Mellomste skall operer seg igjen.trening på eldste
Torsdag: tannlege på minste
Fredag: påske frukost i bhg og samtale i bhg. Dagene går og jeg gleder meg til ukene over. Så er det påskeferie:)
Ønsker dere alle en riktig fin uke

Back
Topp