Apriltråden

Kan jeg få lov å ta denne snøen med en klype salt også?

Salt smelter jo til og med snø!

Lei! Vil ha vår. Får det ikke på en stund, det skal være kjølig og kaldt neste uke også.

Dagens googling har nok erstattet ale elbilreklamen mine ed camping-kjøkkenutstyrs-reklame.

Jeg kom på at jeg da jeg øsnke meg kjøkkenkniver med slire til camping i vinter så et sett med diverse kjøkkenutstyr samlet en liten "mappe".
Imspirertt av at jeg lest gjennom camping-pajkkelisten min som finnes i det o'store alt-mulig-regnearket mitt (og på bloggen min, hakket letter tilgjengelig enn dette regnearket som er på jobb.pc..) og tenkt elitt på om vi kan kalre å pakke kjøkkenstæsj med kompakt.

Ca alle tanke dreier seg om å klare å pakke mer kompakt :) JEg ahr så lust på TUUUUR

Første halv-konkrete plan er pinse , derosm væet er bra. Det har det vært to år på rad, så vi har vært heldige sånn.

Men det er drøyt to mnd til pinse, første helga i JUNI.

Den følelsen når man er så sløv at man ikke ser en lapp på vei inn i bhg, men ser den på vei ut. Det står at det er mye lus i bhg og fint hvis man tar et skotrekk på hode, for så å komme på at det er 1.april:hilarious:

Den følelsen når man er så sløv at man ikke ser en lapp på vei inn i bhg, men ser den på vei ut. Det står at det er mye lus i bhg og fint hvis man tar et skotrekk på hode, for så å komme på at det er 1.april:hilarious:
Greit å se den på vei UT da i det minste

Vi fikk mail fra rektor på ungdomsskolen at ungene skl få tran en gng i uka, hver mandag, ettersom de sliter med mye covid og forkjølesle etc og trenger å booste immunforsvre litt. Skolen stiller med tran, men de må ha med signert lap og en skje, første gang på madnag. (ungene har fri fra skolen i dag)

Jeg tenker jeg satser på å ikke sende ed ham skje og signert lapp. Han tar uansett tranpiller hjemme hver dag :)

upload_2022-4-1_13-49-5.png
Sånn ser reklamene mine på fb ut nå, i stdert for allverdens elbiler. Vi fikk knivsett ed slire til campingbruk, så da er mine fingertupper reddet, men jeg tenker at noe sånt hadde jo heller ikke vært dumt da, dog ikke noe MUST, vi drar ikke på fjelltur med alt i sekken heller, så vi har med et par skjærefjøler, en til kjøtt og en til grønnsaker/salat, vi har altså nå kniver, men sammenleggbart kjøkkenutstyr, trenger vi det? Litt kompakt utstyr til olje og krydder skal jeg vurdere å ordne da. Dvs, jeg SKAL orden det. (for selv på camping sammen med mine foreldre som har "alt " siden de har vogn, så nei, de har ikke noe særlig med KRDDER, for det tåler ikke mamma. )

Og DET førte meg rett ut på wish igjen.

Og jeg spammer denne tråden noe helt sykt.

(Men der skylder jeg på dere andre som ikke... ehh... bruker arbeidsdagen på bv?) Snart helg....

Første april, ja.
Jeg kom over denne i dag :P
bib.jpg

Noen som vet hvor vi kan få kjøpt en påskekylling leke? Frøkna har laget en veldi:laughing021:laughing021g fin en i barnehagen, men den er til pynt ikke til leking, så tenker å kjøpe en leke til hu, som faktisk kan lekes med. Vil gjerne beholde pynten som pynt.

Fann ein på extra eit år, den laga kykkelilyd også:laughing021

Travel uke med fotball drama veiledning og kurs på Bup der vi møtte andre foreldre som har barn med samme diagnose som vår gutt.
Kjekt at høre og dele litt av våres erfaring.
og endelig var det fredag og det jeg hadde glømt var at vi hadde foreldrekafe i bhg. Visste det var ett eller annet:p var der en liten stund og jeg hadde invitert guttens støttepedagog på middag hos oss:) var en veldig koselig middag med mann barna og støttepedagog:) har blitt så glad i hverandre vi i teamet at vi har komt fram til at vi som familie, spesialpedagog og støttepedagog skall fortsette ha kontakt etter gutten er sluttet i bhg:) sliten mor men det har vart en lærerik uke på BUP.

Back
Topp