APRILSNARR!! =)

julina

Betatt av forumet
Har dere blitt lurt i dag, evnt lurt noen?

Jeg lurte samboeren min!:)
Vet at han er dødsstressa på jobb om dagen, så han ville aldri avsløre meg :)
Sendte en mail der jeg skrev at han måtte dobbelsjekke skatten, for 30% av e-brukerene har fått feil utregning av skatten i år. Og at det resulterte i at jeg fikk baksmell på kr 6700,-,
(Får egentlig igjen, og fikk 11.000 i baksmell i fjor).
Skrev at jeg var SÅ lei meg og at det var urettferdig at jeg ALLTID skal være så uheldig!

Så gikk det en time, og han svarer:
Godmorgen!:)
Tuller du? Så dumt!! :/ Skjønner ikke det er mulig....
Jaja, det var hvertfall ikke så mye som i fjor!


Hihi!!:)

Men, jeg ble lurt av en som jobber på gulvet her.
Han kom på kontoret, og har fortalt jeg tidligere at det ikke er så bra med han og kona, de har to barn. Han er egentlig en morroklump, som bare er ute på tull.
Han var helt blek i ansiktet og sa:
"Har fått en dårlig nyhet... faen ass... så ting blir ikke så bra fremover..
NOEN er gravide igjen..."

Det verste var ikke at han lurte meg, men MIN reaksjon... Jeg brast ut i latter!!
Snill kollega jeg er da :p
Flaks at det var en spøk!:p
 
d måtte jo være en perfekt annledning til å si at du er gravid :p
 
Jeg la det ut på facebook idag at jeg var gravid, var ikke så mange som gratulerte meg i starten, men etterhvert som de som viste om det fra før av kommenterte, skjønte folk at det faktisk var sant :-D Litt gøy!
 
Jeg har sagt til tre i dag at j er gravid. To trodde på d med en gang men hu ene lurte nok på om jeg fortsatt var d hvis hu spurte i morra!!! Hihi ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Lurt gubben x2!!! Hehe!

Først sa jeg at jeg var så skuffet over at jeg fikk baksmell på skatt. Og det gikk han rett på! Men ble glad når han så at jeg egentlig får en del tilbake! ;)

Men det var ikke det beste. :)
I en god stund nå, har vi snakket om mulighet for at jeg er gravid med tvillinger.
Når jeg kom hjem fra jobben (på sykehuset) forklart jeg han at en av legene skulle ta en UL på en pasient på avdeling. Jeg spurt legen om han kun tenke seg å ta UL av magen min når han først var i gang. :)
(Så langt er det faktisk sant, men vi hadde ikke tid til å gjør det...:().
Sa at han gjorde det og fant ut at det er 2 foster!! :p
Trodde ikke helt på meg først men spurt meg mer og mer etterhvert. Hehe! Nå ser han på bil med plass til alle 4 barn og tvillingvogn!!! :cool05
Tror nok han blir glad når jeg sier at det er ikke sant. :smiley-ashamed004
Må fort finn ut av det på ordentlig!!!:rolleyes:
 
Back
Topp