ORIGINAL: talata
ORIGINAL: Pijah
ORIGINAL: talata
ORIGINAL: Pijah
ORIGINAL: Molly80
Ja, helt grusom!!![:'(]
Var det ikke en spøk på et terminforum også, om at ei fødte alt for tidlig osv? Minnes noe slikt... folk bekymra seg veldig, også var det aprilsnarr
Jo, det var august 09.. Spøken foregikk hele dagen, om at fødsel var i gang, og at det gikk fort og ingenting å gjøre, og at jenta var født på kvelden. Hun var ikke lenger enn 22 uker, men jenta klarte seg finfint og var 700 og noen gram..
Ingen som turte å syne spøken før jeg avslørte den langt på kveld, og det var bråk i mange dager..... Og folk er forbanna enda..
Ingen som trodde det faktisk gikk an å spøke med noe sånt.. [:@]
Var det du som dro den?
Nei, er du vittig!!!!!!!![:o][:o]
Jeg avslørte de to idiotene som dro den.. Var ingen som hadde turt å spørre tidligere, for ingen som trodde at det gikk an å være så blokkert og spøke om sånt!! [:'(][:@]
Men jeg eier ikke sperrer, så jeg spurte rett ut..
Og fikk "gratulerer, du tok den" til svar....... Aldri vært så forbanna og lei meg på andres vegne i hele mitt liv, enn det jeg var akkruat da. Og den første jeg tenkte på etter denne tråden, var deg.. Hvor hardt slag dette måtte være for folk i samme situasjon som du har vært i....
Ah I see.. Jeg husker tråden og svaret, men husket ikke at det var du som spurte... Ja man kan jo lure på hvor dette er morsomt hen.. Men men slike mennesker har det neppe noe bra me seg selv, og jeg syntes synd på dem [&o]
De skjønte jo ikke at de hadde bæsja på leggen heller, de skjønte virkelig ikke hva som var så galt med det og hvorfor de burde si unnskyld til en del mennesker.. [&:]
De fortsatte bare å late som ingenting, og noen frøs de ut. De har skifta nick noen ganger siden, og jeg aner ikke om de har kommet tilbake i forkledning eller hva, men de ble rimelig tilbaketrukne etterhvert..