Aprilsnarr?

Vilnus

Gift med forumet
♡ Maibarna ♡
Noen som har planer om aprilsnarr i år da? Vet ikke helt om jeg skal ennå, men kom til å tenke på en litt "ond" en for oss mai jenter: fortelle mannen/familien ol at vannet har gått (eller andre nå kommer h*n symptomer). Se om det blir litt oppstyr av det [8D]

Ha ha... Det hadde tatt seg ut, då typen min e i Wien no. Spennande å sjå kor lang tid han hadde brukt på heimreisa[:D]

Hadde jeg sagt at vannet hadde gått uten at det hadde gjort det tror jeg de hadde tatt livet av meg[8D]

har tenkt tanken på den spøken [:D]  har alltid en aprilspøk jeg må gjennomføre ;)  er jo lov den ene dagen da [;)]

Pleier egentlig ikke å gjennomføre noen god aprilsnarr, så tror ikke jeg gjør det i år heller :p

hehe, vi får se[:)] Har tenkt på den med fødselen, men spørs om jeg tør[:D]
Hadde jo vært typisk om et av barna her inne hadde tatt en aprilsnarr og virkelig bestemte seg for å komme den dagen[8D]

Nei jeg pleier ikke være så god på det der..
Og helt ærlig syns jeg ikke noe om aprilsnarrer som handler om noe viktig.. [:)] Kanskje jeg er litt sær, men.. [8D]

Vil helst at ingen her inne skal ta en aprilsnarr om fødsel, for jeg kommer til å gå fem på :S Er enig med ToSmå2010 om at jeg heller ikke synes noe om at aprilsnarrer omhandler noe viktig :p

Søskenbarnet mitt ble født 1 april, onkelen min trodde ikke tanta mi når hun sa det hele starta[8D]

Back
Topp