Aprilskravla

Her dro mannen med barn på leos lekeland. Jeg har vasket klær rydda i skuffer og skap på kjøkken.
Merker at jeg må ta pauser inn imellom pga kropp og hode sier nå er det nok.
Eller så skal vi grille.
Har lovet barna belgiske vafler i 3 dager nå så er vel på tiden at lage de til kos ikveld. Har aldri laget det for, må finne en oppskrift og prøve nye jernet vår. Kjøpte in et toastjern 3 i 1 og der de platene til belgiske jern var.
Grilling er langt unna aktuelt her. Været tilsier ikke det.

Men kos dere med både grillmat og belgiske vafler.

Har meld regn natt og imorgen så blir det fint vær i ca 9 dager. Får hoppes det stemmer.
Her har det vært regn og sludd nå i en uke og skal fortsette til og med natt til onsdag før det angivelig skal snu til det bedre. Håper det stemmer. Konf til helga et kjekkere med opphold selv om det ikke er meldt mer enn 9 grader.

Her har det vært regn og sludd nå i en uke og skal fortsette til og med natt til onsdag før det angivelig skal snu til det bedre. Håper det stemmer. Konf til helga et kjekkere med opphold selv om det ikke er meldt mer enn 9 grader.
Får hoppes for deres del at det er opphold.
Her sa jenta imorges hoppes det et fint vær på 17 mai. Måtte si hoppes det bare ikke regner så er det greit for meg

Ohh. Ja. Håper det ikke regner på 17. Mai eller i alle fall ikke sludder og hagler som det har vært siste uken. Men jeg må gå i toget, så fint om det ikke regner. En av oss må stå i kiosk, men trolig mannen det da siden jeg går i toget så da kan ikke han bære fanen for korpset. Ja, eller så må han gjøre det og da må noen andre ta "knytte skolisser, plukke opp noter og organisere aspirantene som duskebærer" - jobben min, for da må jeg stikke av halvveis i toget for å rekke kioskvakta.

Lage oransje glasur med sånn kake - farge?

Back
Topp