Apriljentenes symptomliste

Litt varierende egentlig, en dag har jeg ingen symptoner og andre dager er jeg..

- Trøtt
- Stikker litt i puppene
- Oppblåst

Hvordan regner dere ut hvor langt dere er på vei? På babyverden får jeg opp 4+4 og på app'en til Iphone får jeg opp 4+6. Det er jo ikke stor forskjell, men hadde vært greit å vite :)

Jeg har ikke mange symptomer.
* Ømme bryster
* Smerter i lysken
* Veldig glad og energisk :-)

Hmm, symptomer ja. 
Her er det
- Småhissig, blir fort irritert. På alt :P
- Ikke så vonde, men veldig sensitive bryster (as in ikke rør!)
- Sulten... og vil ha pølser!
- Kaffe smaker plutselig ikke godt :/ (slik var første svangerskap også)
- Svært svimmel
- Føler meg fyllesyk når jeg våkner, kvalm og svimmel :P
- Dovne, kalde hender :/
- Svært svært trøtt!!
- Oppblåst mage... ser allerede 14 uker gravid ut :/ Av og til. 

Gleder meg til uke 20 - 25... de var best sist :)

- Kvalme som går i bølger gjennom hele dagen (men det har heldigvis avtatt litt de siste dagene)
- Trøtt - kjenner at jeg behøver litt ekstra søvn, spesielt nå når jeg har begynt å jobbe igjen etter ferien også.
- Ømme bryster - Sånn at jeg våkner om natta hvis jeg snur meg i søvne :P

Ellers er jeg veldig glad og fornøyd, og synes det er bra med hver dag som går siden det betyr at den lille reka vokser og har det bra :D

Jeg har noen symptomer som er foreløpig svake, men forloveden merker noe nytt med meg og spurte "symptom?". Hihi.

- Trøtt og sløv
- Uggen og litt svimmel
- Småkvalm av og til, men gikk fort over
- Sulten og tørst
- Mensmurring
- Ømme bryst nesten daglig
- Følsom
- Oppblåsbar om morgenen
- Håpløse hetetokter

5+3 i dag, symptomene mine nå er ikke så mange

Kvalm hvis det går for lenge mellom hvert måltid
Stoooore pupper, ikke ømme
Veldig trøtt
Våkner grytidlig

Hvert eneste symptom er velkomment, føler meg ikke så veldig gravid så gleder meg til tidlig UL uke 12

Plonk skrev:
Er i gang med nysinga, gjorde også det med forrige mann.. ellers har jeg hatt menssmerter noen dager, er vel kanskje litt hissig og TRØTT!!
Var ganske dårlig fra 5,5-6 uker til uke 14 forrige gang, så det er bare å vente i spenning..

Er så glad for den positive testen.. JUHU!!!

Hei, sniker litt fra Mars-forumet jeg ;)

Er nysing et graviditets-tegn? Jeg nyser også forferdelig til tider, og har ikke skjønt hvorfor...er ikke allergisk heller liksom :P

6+2 idag og symptomene ramler på:

- luktesans fra helvete, brekker meg av omtrent alle lukter
- våkner tidlig om morgenen, og er trøtt resten av dagen
- kvalm
- energiløs
- ømme brystvorter
- mensmurringer

Akkurat denne delen av svangerskapet er ikke den mest sjarmerende.. må si jeg synes det er helt ok at 1. trimester er over om 5,5 uker!

hei =)

jeg er i dag 4+3.
Fant ut i går at jeg er gravid =)

Mine symptomer:

Maaasse hvit/gulaktig utflod.( plagsomt!)
Stikkinger i magen
Nervøs mage
Litt vondt i lysken
Mensensmerter innimellom ( det gjør meg redd, men vet det er normalt!)
Ømme store vonde pupper/nipler
Blir akkutt sulten, MÅ ha mat med en gang ellers blir jeg kvalm.

Dette var mine symtomer :)

Var gravid i Januar også; da mistet jeg 6+6, så håper g tror det går mye bedre denne gangen! :)

tror jeg er rundt 4 uker på vei

- ømme pupper
- oppblåst mage
- stikkinger u.navlen

- små kvalm
-sulten hele tiden, men ingen mat frister
--TRØTT
-ømme bryst
-kjenner stikninger av og til , eks viss jeg beveger meg raskt, elle nyser
-oppblåst ( føler meg som, en flodhest)

For noen dager siden begynnte kvalmen. Kastet opp minst to ganger på morgenen, men fikk i meg mat. Kvalm på vei til buss og på jobb. Prøver å spise små hyppige måltider, ikke alltid enkelt på jobb. Nå i dag startet det jeg håpet ikke skulle skje igjen. Hadde endelig en fridag, prøvde å få i meg mat, men kastet opp, prøvde igjen..kastet opp, og igjen og igjen. Er bare slapp, prøver å drikke litt cola nå og skal lage grønnsaksuppe til skoleungene mine kommer hjem. Kansje jeg klarer å beholde noe da. Ble tidlig sykmeldt med de andre sist, men nå er jeg bare vikar og føler at jeg må gjøre alt for å unngå det. Jeg gikk ned 6 og 10 kg de andre gangene og kastet opp i 9 mnd....
Ellers er det vanlige :-Ømme bryster, mye trøtt og sliten, og litt småhissig iblandt, luktesans til tusen, startet for flere uker siden.

Slenger meg på mye av det som er sagt. Jeg er ikke kvalm ennå, håper jeg slipper billig unna;) visste ikke at nysing var et symptom, men jeg nyser jo hele tiden så artig å vite at det er det også!

Nok av symptomer her også...

- Utrolig ømme bryst
- Oppblåst
- Svimmel
- Sliten og trøtt
- stikkinger
- forvirret appetitt
- tisser som en hageslange
- for ikke å glemme at jeg blir latterlig fort bilsyk!  :P

Heisann :)

Jeg ble veldig kvalm i ca uke 3, noe som gav seg igjen i uke 4 (før jeg viste at jeg var gravid).
Så ble jeg utrolig trøtt i ca uke 5+3 og i uke 7 - 12 var jeg ekstremt kvalm kastet opp masse. Helt til jeg begynte med akupunktur på sykehuset.
Nyser også en hel del, viste ikke at det var ett tegn, men ser flere har skrevet det.

Back
Topp