Apriljentenes symptomliste

Tenkte det kunne være greit med en liste over symptomene vi som har testet positivt har :)
Sikkert greit for de som venter på positiv test mens de aktiv leter etter alle tegn som er på graviditet ;)

- Stikninger i underlivet etter eggløsning.
- Så bilsyk at jeg blir helt skjelven :P 
- *Kremt* Litt småhissig...

Ellers har jeg ikke mange symptomene. Puppene kan bli litt småømme nå og da, men ellers ingenting. Håper det kommer noe snart så jeg kan føle meg gravid :P
Er i uke 3+6 i dag, venter IKKE mens i morgen ;)

Er i gang med nysinga, gjorde også det med forrige mann.. ellers har jeg hatt menssmerter noen dager, er vel kanskje litt hissig og TRØTT!!
Var ganske dårlig fra 5,5-6 uker til uke 14 forrige gang, så det er bare å vente i spenning..

Er så glad for den positive testen.. JUHU!!!

Har akkurat like mange symptomer som sist - INGENTING!
Litt trøttere enn vanlig kanskje, men tror det heller har noe med at jeg har en aktiv ape på 1 1/2 år som krever sitt på dagtid, samt sene kvelder. Håper dette svangerskapet går like smertefritt som sist  Sist tok jeg eksamen rett før jeg dro inn på føden 

jeg har mange symptomer ass
::::::::
*kvalme*
*tisse hele veien*
*sulten* 
(varierende)
*svimmel*
*mens murring*
*stikking*
*vondt i korsryggen*
*ømme bryst*
*tretthet/slapphet*
*lette små blødninger*
*kviiiser*  (;p)

Utenom dette så er det store smerter,
på venstre sia
og sykehuset i krs skal oppfølge
meg til de kan se barnet/fosteret...

Har hatt stikninger i venstre side, jernsmak i munnen å vert veldig trøtt..ikkje testa enda..kryssa fingrane ;)

Er ca 4+2 og er fryktelig trøtt og giddalaus, øm i brystene og tisser ofte. Ellers ingen symptomer her 

* Hadde en dag med vondt i bekkenet
* smerter under føttene på kveldene etter en dag på jobb
* gråter lettere
*pittelitt små kvalm (Det blir nok verre)
*veldig varm
* litt stikking i brystene

Hey sjukesøster - er du her også? Hmmm, lurer på om jeg også kommer til å havne her - jeg er så sykt kvalm om dagen at jeg kan nesten ikke skjønne at det er noen annet :)

Hey sjukesøster, er du her også? Jeg lurer også på jeg kommer til å havne her nemlig - er så uggen og kvalm om dagen som bare fy...

Mensmurring, trøtthet, kvalme/oppkast, stikninger og ømme pupper. .. Må og legge til at jeg føler meg til tider oppblåst nederst i magen ... Føler det sprenger ut :S

Hmmm, skal vi se...
Jeg er skikkelig trøtt og sliten,
kvalm,
har veldig ømme bryster,
mye mensmurringer,
og litt sånn småhissig... :)

- ØMME BRYSTER!!! :O De sprenger, stikker og er sjikkelig ømme! Vont når noe kommer bortti dem.
- Vont i korsryggen/bekkenet. Verkinger..
- Stikkninger i magen og litt små  vont her og der i magen til tider. Sikkert livmoren som strekker seg..
- litt vont eller stikkninger ned mot underlivet akkuratt som i magen..
- Litt oppblåst.
- Litt trett.

Ellers ingen symptomer :)

Blir spennende å se hvor langt jeg er på vei etter hvert :)

Hadde jeg ikke hatt vonde og ømme bryst, er det ikke sikekrt jeg hadde hatt mistanke så tidlig om graviditet.. Hadde kansje ikke merket det før enda lenge da...

begynte å brekke meg på jobben om fredan, da var jeg 2+6. så var jeg småkvalm til og fra hele hælja. fra 2+6-3+1.

mandagen testa jeg positivt, da var jeg 3+2 er småkvalm hele tiden, merker det øker på litt for litt hver dag samtidig med at streken på testen blir sterkere og sterkere.. har litt ømme pupper og det kommer "melk" ut hvis jeg klemmer. også har jeg begynt å få vondt i halebeinet, noe jeg ikke hadde sist svangerskap så vet ikke om det er pga graviditet eller om det er pga noe annet.

Heisann=)

Jeg er 4+3 på vei.
jeg er kvalm, trøtt, mens murringer, stikkninger nederst i magen når jeg beveger meg brått, litt vondt i ryggen, litt ømme bryster, må ofte på do, sover urolig, oppblåst i magen, tja.. litt lettere får å bli litt irritert eller lei meg=) hehe

Jeg er 5+2 idag, og symptomene er disse:

- trøtt og energiløs
- stikkinger i livmoren
- noen få murringer i løpet av dagen
- småuggen
- luktesans ut av en annen verden, får lyst til å brekke meg av det meste for tida..
- ekstremt ømme (faktisk vonde) brystvorter

Mine symptomer så langt er:

* Hadde  mensmurringer rundt da jeg skulle ha mensen, dette har gitt seg nå
* Innimellom stikkinger nederst i magen, og spesielt på venstre side
* Trøtt
* Noe ømme bryster. Dette varierer fra time til time...
* Mer sulten enn ellers, spesielt på kvelden
* Tisser oftere på natt
* Noe mer irritert enn ellers :p 
* Opplever å bli svimmel enkelte ganger når jeg reiser meg opp 

* trøtt
* giddeløs (oorker liksom ikkje ting....)
* KVISER!!!!
* stikkinger i livmora
* HORMONBOMBE!!!! Irriterer meg og blir sint av alt mulig!!

- TRØTT
- Litt ømme pupper
- Litt "murring" i livmoren
- Litt småkvalm og svimmel innimellom
-Tisser oftere
- Humørsyk
- Halsbrann
- Oppblåst i magen

Jeg har ikke så veeeldig mange symptomer enda, men kan jo si de jeg har.

* Trøttheten har begynt å komme, var ekstremt trøtt forrige svangerskap og
* Tisser mye oftere, spesiellt om nettene
* Nyser ofte, visste ikke at dette var et symptom, men så noen andre hadde skrevet det og, så da gikk det opp for meg at aaa er det derfor jeg nyser hele tiden :P
* Føler meg sulten hele tiden, og litt sånn kvalm i halsen eller hva jeg skal kalle det, raper og hele tiden :P, så trodde det var halsbrann på vei, men heldigvis har ikke det kommet enda. Bank i bordet

Back
Topp