Apriljentenes skravletråd!

Har hatt en særdeles sløv dag bortsett fra noen smålange gåturer med hunden og litt ærend, så nå skal vi faktisk jobbe i huset vårt utover kvelden.

Litt av et år dette her, nytt hus, forlovelse og baby i magen :)
Høres ut som et bra år;)

Hihi :P Når man blir gjenkjent må man skifte bilde ;) andre gang på under 1 mnd :O

Er på jobb, og jeg er trøtt. Vil helst legge meg å sove:P Spent på hvordan det blir å jobbe natt:P

Åå, kan du ikke sove noen timer før natteskiftet? =)

Skal ikke på jobb i natt men tenker når jeg skal på nattevakt:)
Men sover før jeg jobber natt ja:)

Trøtt i dag... (Også). Zzzz... Kommet helt ut av treningen, noen som er flinke å trener?
Har også kommet helt ut av treningen. Trøtt som en dupp etter en dag på jobb. Trening er da ikke prioritert.

Mer enn nok med å holde meg våken til jentungen er lagt;) men d er vel bare første trimester en er så trøtt..håper jeg?! Tenkte å begynne å svømme,det er digg ;p

Sent from my ST21i using BV Forum mobile app

I kveld var jeg på forening og vi var ute og spiste herlig meksikansk mat, heldigvis er det en liten matbit som skal til når kvalmen er verst :)

To av jentene er gravide i 4 og 5 mnd så det ble naturligvis mye prat om graviditet, gleder meg så masse til å dele vår lille hemmelighet! Satt bare der og tenkte for meg selv "jeg har det også slik" "det vil jeg også være med på" osv hehe :)

Der blir uansett gøy å være gravid og ha baby samtidig som to andre nære venninner :)

Kanskje jeg er litt treg, men nå har jeg endelig registrert at vi har rundet 3000 innlegg, var det da vi kunne be om "skjult" tråd? :D

og skal vi opprette en skjult gruppe? :D

Nesten så jeg kunne ha sovnet av på jobb i dag, så nå skal jeg legge meg å sove litt:)

Da har jeg endelig fått kastet meg rundt og bestilt kontroll hos legen, har time på tirsdag(20 aug)! Veldig greit fordi jeg reiser på ferie 24, slik at jeg får med meg helsekort :) På tirsdag er jeg 8+2 :)

Back
Topp