Apriljentenes skravletråd!

Skulle ønske tida kunne gå litt fortere:P Er nesten en uke siden jeg fikk positiv test, men har ikke helt følelsen av å være gravid..
Mandag skal jeg i samtale med helsesøster, å få vite litt mer om svangerskapspenger. Ellers lurer jeg litt på om jeg skal få satt meg opp på en samtale med jordmor også. Vil virkelig til gynekolog å bare få sjekket at det faktisk er pga såret på livmortappen at jeg spotter, å når ikke legen ville hjelpe meg med det, så tenker jeg at kanske jordmor kan det:)

Det var mine tanker for kvelden :)

I dag våknet jeg med en følelse av at ikke alt var som det skulle :( fortsatt ømme brystvorter, har også kjent litt på kvalmen i dag! Håper virkelig at alt er som det skal :)

Hehe... Har nettopp latt hunden få gjennomgå med både klipper og saks. Ehhh...ikke akkurat et supervakkert skue, men borte vekk er tovene. :D

Er så umenneskelig trøtt idag :)
Tar det som et godt tegn.. Tror vi alle vil få følelsen av at ikke er som det skal i ny og ne,
ihvertfall siden det er en del det ikke går bra med :(
Håper vi slipper å miste så mange fler :(

Har en fantastisk god start på dagen og gleder meg til en kose kveld alene med mannen min :)
Hva skal dere i dag/kveld?

Finner forhåpentligvis snart ut om jeg kan joine denne gruppen. Håper det. Dpo 7-8 nå.

Gutt 11
Baby 14?

Lurer på å fortelle det til foreldra mine idag...
hvilken terminkalkulator er best forresten?

Ja! Lørdag og snuppa sover søtt og samboeren holder på å lage nachos :D

Jeg er alene hjemme for første gang på mange år og tenkte det ville bli såååå deilig at de tok seg en tur til fjells,nå er jeg bare ensom og kjeder meg,hehe! Blir vel max digg i morra tidlig da...;)

Hahah ,det er såå typisk! :P Jeg er også sånn.. Gleeeder meg til alenetid og når jeg får den blir jeg sånn; what to doo??? =) hehe..

Har hatt en særdeles sløv dag bortsett fra noen smålange gåturer med hunden og litt ærend, så nå skal vi faktisk jobbe i huset vårt utover kvelden.

Litt av et år dette her, nytt hus, forlovelse og baby i magen :)

Back
Topp