Apriljentenes skravletråd!

Superkvalm og står å baker kaker og hjemmelaget pizza til 21 stk.. mannen blir 30 år i dag og hele familien komme. I tillegg er jeg trett som en fille etter bare to timers søvn p.g.a restless leggs hehe.. skal bli uendelig godt å kunne krype inn under teppe i sofahjørnet som dere andre når gjestene har gått i kveld :schocked028

Hvis du bruke å ha restless legga, prøv magnesium. Enten før du legg deg eller når du kjenne det komme :)

Hopper inn og ønsker dere alle en flott dag!!
Her blir det og stå i hele dag med en hest som skal opereres på en klinikk, håper formen holder seg da jeg ikke har planer om og fortelle min venninne om graviditeten enda :P
Hva ska dere i dag?

I dag skal jeg på jobb, så blir det litt jobbing i huset som vi kjøpte tidligere i år (oppussing) og så skal jeg prøve å legge meg tidlig, kjenner at jeg trenger mer søvn for tiden :)

Skal på NAV i dag, søke kontantstøtte på vesla, så nå er det opp og hopp :)

Et lite spørsmål, hvordan lager man de søte grafikkene som flere av dere har på signaturen?

prøver å fortelle mini om at mamma har baby i magen.
han svarer : Ja , i magen.
Men ut av det blå så sier han flere ganger. Det er 2, det er 2. det er 2.

hehe håper han har rett da, hadde jo vært morro med 2. ikke så mange dagene siden jeg sa til sambo at nr 2 festet seg i magen :P

Hopper inn og ønsker dere alle en flott dag!!
Her blir det og stå i hele dag med en hest som skal opereres på en klinikk, håper formen holder seg da jeg ikke har planer om og fortelle min venninne om graviditeten enda :p
Hva ska dere i dag?

Her blir det en kosedag.
Jeg har ett par dager til før ferien er over. Så siden skolen ikke har startet enda koser han og jeg oss hjemme.
Nå er det datatid på begge ;) Jeg venter forøvrig på at neglelakken skal tørke for å ta på top coat - håper det gjør at lakken sitter litt lengre. GRÅ neglelakk i dag :)

Nå skal jeg helle litt melk i teen som har trukket ferdig og kose meg med den mens jeg leser og skriver her inne :)

Har endelig tatt meg mot til å slette hayday! Den nydelige level 70 gården min :o

Termin 08.04.14! :D

Lurer på hvor alle disse fluene kommer fra. drept 20 stk men da er det 40 nye her... møkka insekter

Back
Topp