Apriljentenes shoppingtråd

Maritius

April 2013s nattdyr
VIP
JuniJubel2021
Juligull2021
Her kan vi legge ut bilder av "dagens fangst " . Så hiv ut bilder av ting dere har shoppet (med unntak av ebay ting da, ettersom det allerede finnes en tråd for det) Fyr løs, jenter :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her kan vi legge ut bilder av "dagens fangst " . Så hiv ut bilder av ting dere har shoppet (med unntak av ebay ting da, ettersom det allerede finnes en tråd for det) Fyr løs, jenter :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Liiiiker!!!!

*duppedingsen*

Vi kjøpte ny pysj på Lindex i går, men den var jo alt for kul til det så den kommer vi til å bruke på dagen :D
1376128526847.jpg

Legger likesågodt ut dette jeg kjøpte her om dagen i denne tråden også jeg:)

❤Adele Marie❤24.04-13❤

Så nydelige klær! Newbie har så mye fint til jenter, bare synd at jenta mi ikke kler den stilen.

Skal legge ut litt i ettermiddag, handlet litt i det siste :D

*duppedingsen*

Jaa, masse fint:) Kler ho ikke den stilen?

❤Adele Marie❤24.04-13❤
Det kan være det bare er meg som er rar, men jeg syns det blir helt feil på henne. Hun er liksom en skikkelig rampejente og en ordentlig skøyer så jeg føler hun kler best fargerike klær med litt tøffere preg :P

Det kan være det bare er meg som er rar, men jeg syns det blir helt feil på henne. Hun er liksom en skikkelig rampejente og en ordentlig skøyer så jeg føler hun kler best fargerike klær med litt tøffere preg :P
Hehe, skjønner hva du mener ;)

❤Adele Marie❤24.04-13❤

Skjønner den :-) man finner jo ut mer personligheter og sånn nå :-)

*duppedingsen*

Skjønner den :-) man finner jo ut mer personligheter og sånn nå :-)

*duppedingsen*
Ja, det er sant, men jeg tenkte på storesøster :P Lillebroren her begynner å få mye personlighet han og, men jeg håper han venter litt med å bli rampete ;)

Back
Topp