Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Liiiiker!!!!Her kan vi legge ut bilder av "dagens fangst " . Så hiv ut bilder av ting dere har shoppet (med unntak av ebay ting da, ettersom det allerede finnes en tråd for det) Fyr løs, jenter![]()
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Vi fikk det i barselgave i str. 68 så snart kan vi nok ta det i bruk
Kjøpte i 62 jegVi fikk det i barselgave i str. 68 så snart kan vi nok ta det i bruk![]()
Legger likesågodt ut dette jeg kjøpte her om dagen i denne tråden også jeg
❤Adele Marie❤24.04-13❤
Jaa, masse fintSå nydelige klær! Newbie har så mye fint til jenter, bare synd at jenta mi ikke kler den stilen.
Det kan være det bare er meg som er rar, men jeg syns det blir helt feil på henne. Hun er liksom en skikkelig rampejente og en ordentlig skøyer så jeg føler hun kler best fargerike klær med litt tøffere pregJaa, masse fintKler ho ikke den stilen?
❤Adele Marie❤24.04-13❤
Hehe, skjønner hva du menerDet kan være det bare er meg som er rar, men jeg syns det blir helt feil på henne. Hun er liksom en skikkelig rampejente og en ordentlig skøyer så jeg føler hun kler best fargerike klær med litt tøffere preg![]()
Skjønner denDet kan være det bare er meg som er rar, men jeg syns det blir helt feil på henne. Hun er liksom en skikkelig rampejente og en ordentlig skøyer så jeg føler hun kler best fargerike klær med litt tøffere preg![]()
Ja, det er sant, men jeg tenkte på storesøsterSkjønner denman finner jo ut mer personligheter og sånn nå
*duppedingsen*
Aww ♥ så mye fintHandla litt i dag og.det er halv pris på sengetøy ol i Hus serien på barnas hus forresten
Vis vedlegget 25722
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Hihi. Takk, søtaAww ♥ så mye fintDu har så god smak altså
![]()
Så fiin