Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
He he.. ble litt ivrig da testen ble positiv... Får se om jeg får jente eller gutt denne gangen da, ellers har jeg jo masse barselgaver til andre som får baby av det kjønnet jeg ikke får :)
Jeg strikker også ullbukse til storesøster nå!
Legg ut bilder når du er ferdig da, Peppermynte :)
oioi, du hadde jo allerede strikket masse!!! Jeg har som vanlig ett strikkeprosjekt på gang... men om det blir ferdig er vel en helt annen sak... har mange prosjekter liggende ja..~Peppermynte~ skrev:
Nå har jeg tenkt å strikke bukse og genser til storesøster. også en heldress til lillebrøster i samma farger :D
Sötnosa skrev:He he.. ble litt ivrig da testen ble positiv... Får se om jeg får jente eller gutt denne gangen da, ellers har jeg jo masse barselgaver til andre som får baby av det kjønnet jeg ikke får :)
Jeg strikker også ullbukse til storesøster nå!
Legg ut bilder når du er ferdig da, Peppermynte :)
oioi, du hadde jo allerede strikket masse!!! Jeg har som vanlig ett strikkeprosjekt på gang... men om det blir ferdig er vel en helt annen sak... har mange prosjekter liggende ja..~Peppermynte~ skrev:
Nå har jeg tenkt å strikke bukse og genser til storesøster. også en heldress til lillebrøster i samma farger :D
Det kan jeg gjøre ja:D men det blir nok ikke før nærmere påske :D
Så flink du er! Og så fine klær :) Jeg er veldig glad i strikke og hekletøy, men har aldri fått satt meg ned de siste åra med noe sånt selv... Litt vel aktiv student og da får jeg lissom aldri startet på noe føler jeg. Har kjøpt en strikkebok for nybegynnere som virket veldig grei, hvor jeg faktisk kan få til å strikke noen filler :P Syntes det er veldig koselig med håndarbeide når jeg først setter i gang! Har også kjøpt en bok som heter "made by me", der er det masse fint! Da går det mest utover symaskina da, men det er også gøy. Også enkle ting der som jeg kan få til ;)Aprilblomsten skrev:
Ellers har jeg en mamma som er veldig flink og glad i å strikke da :) Så gleder meg til hun setter i gang!
Sötnosa skrev:Tusen takk
Så gøy at du har begynnt å strikke litt! Hva har du begynt på da?
Har begynt på ei babylue. får bare håpe at jeg får det til..
Sötnosa skrev:Tusen takk
Så gøy at du har begynnt å strikke litt! Hva har du begynt på da?
Så flink du er. Fin tråd. Har akkurat begynt å strikke litt.Kristine_26 skrev:
Holder på med et brunt ullteppe :) kan bare strikke rett beint jeg ;) legger det ut om det blir ferdig :)Chello skrev: