Aprilbabyer

Takk himmelske Gud for det!

Formen er fin! Litt for fin:hilarious:
Er sliten,tung og utålmodig,dårlig søvn og alt som hører til men fysisk så er formen veldig bra. Ingen vondter utenom bekken om jeg gjør for mye...
Er veldig lei og veldig klar for å møte jenta mi...
 
signerer denne Har hatt en runde med akupunktur og stripping , men kunn resultat av slitsomme modningsrier . Smører meg med tolmodighet den siste uken .
 
Formen er litt så som så. Går med krykker pga bekken og sover veldig dårlig Men kvalmen har roet seg de siste to ukene. :) Veeeldig klar for å treffe mini!
 
Formen er egentlig fin, men føler meg også tung, trøtt og sliten. Endel mensensmerter/murringer og nedpress. Har 23 dager igjen til termin så er vel egentlig i grei form mtp at det bare kommer til å bli tyngre!
 
Formen er varierende! Noen dager dritt, og noen dager på topp:p Har et veldig vondt bekken, er sliten og trøtt, tung og lei. Utålmodig og vil bare møte lillesøster :shifty: Hatt murringer/menssmerter hver kveld/natt i ei veke, så sover veldig dårlig :facepalm: Men tenker som så at det er heldigvis ikke så lenge igjen :happy:
 
Bekkenet er vondt, og jeg må stå opp 10 ganger hver natt for å tisse.. sliten og tårene sitter løst om dagen.. MEN nå er det ikke lenge igjen uansett:D:D
 
Formen er knall :) kan ikke klage på den. Eller har ikke tid til å kjenne etter heller hvordan den egt er... Er midt oppi flytting å klargjøring til alt så stressende hverdag...
 
Utrolig sliten og tung, men utover det er det lite å klage på (utenom dårlige netter, halsbrann og vonde kynnere en gang i blant). Gleder meg maks til lillebror kommer. Bare litt over en uke igjen til termin.
 
Ganske bra form mtp hvordan svangerskapet har vært!
Klar for at lillesøster skal komme nå! Spent på hvilken fødsel jeg får denne gangen :)
 
Bekkensmerter og mye murringer på kveld siste dager. Lei av å tenke på mat og insulin.I morgen er det kontroll og info om dato for igangsettelse. Håper jeg får gå til termin og han kommer før det!
 
Back
Topp