Aprilbaby, vår & fin tid <3

Faith

Glad i forumet
Himmelbarn
Sitter her og funderer litt over svangerskapet som en har i vente.
Hvor fint er det ikke og få et vår-barn? Må jo være en herlig tid å gå gravid på også? Slipper å gå høygravid i den verste sommervarmen, og samtidig så blir babyen født når det går mot varmere tider, så vi slipper den kulden og bobledress-outfit'en med en gang. :D

Neste år havner påskeaften på 4 April, så det blir nok en del "påskekyllinger" tenker jeg ;) <3

Eneste "ulempen", om jeg kan kalle det det, med å få på denne tiden er all den glatte isen og snøen...
Vi må være flinke med å bruke brodder, og holde oss på bena! ;)

Hva tenker dere om å få barn på denne årstiden?

Jente 2003 ❤️
? - 2015 ❤️

Jeg tror April er en super måned og få barn på! Altså, alle måneder er jo en super tid å få barn på :p Men tenker at i April er vi nok ferdig med den værste kulda. Eneste er at jeg kommer til å være redd for å falle på glattisen med stor mage :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jenta mi fikk jeg i mars, så ja, en kjempefin tid! :)
Og brodder er gull på glatt føre!

Hehe, jeg gleder meg sånn til jul, jeg! :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Samme tenker jeg :) Ikke minst med tanke på barnehagestart i august, da rekker barna å bli litt mer enn akkurat året før de begynner. Jeg har desemberjente fra før, og hun vil alltid være yngst i barnehagen og på skolen. Vinterbarn har også sin sjarm, men har alltid tenkt at vårbarn må være fint <3 Og så er jeg april-barn selv også :)

Supert med april (evt. mai) barn tror jeg.. Herlig tid å få på, pga man slipper sv.skap i varmen. Man er ferdig med renselse osv før badesesongen setter inn, slipper masse klær, og ikke minst være godt på vei til jul (og slipper å holde magen inne etter julemåltidet ;p ), fint vær å trille i, kunne amme når man er ute uten å føle niplene skal fryse av osvosv... :)

Og så er babyen et par måneder når sommeren slår inn med full varme.

Min første er født i November husker vi ikke kunne ut å trille før i mars, da det var 28 minus.

Tenker at er Aprilbarn er perfekt <3 Gleder meg enormt mye til å ha permisjon i sommer, sammen med ei venninne som har termin på Januar :-)

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app

Min første er født i November husker vi ikke kunne ut å trille før i mars, da det var 28 minus.

Samme her. Skal virkelig bli godt å gå mot vår og lysere tider når babyen blir født ;)

Jente 2003 ❤️
? - 2015 ❤️

April er en flott mnd å få barn i :-) Vi har da klart å ordne de sånn at første er april barn å det blir neste og... Hehehe :-)

Jeg har et barn født i april fra før, er en deilig tid ja. Men synns sommer og varme kommer litt brått når de enda er så små.. :-/

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Kunne ikke blitt bedre! Selv født i april så dette blir en fin bursdagsgave til meg :D

April 2015 <3

En herlig tid. Fikk min første 20 april. Var perfekt. Husker 17.mai så stolt jeg var når jeg til han med ut i vogna og alle ville hilse på ;)

Excuse me, Damn that autocorrect!

Jeg er aprilbarn og har et aprilbarn, og har ikke annet enn positivt å si om det :-) I 2013 når sønnen vår ble født var det godt og varmt og snøen var borte. Håper på det samme i 2015 :-)

6. April 2013
7. April 2015

Jeg har alltid hatt en plan om mai-barn da. Har termin 27. April. Jeg er ALLTID så babysjuk på våren! :) Og våkenettene blir gjerne litt bedre når det ikke er bekmørkt ute også! Så har vi hele sommeren til å øve på døgnrytme! ;)

Sent from my HUAWEI Y300-0100 using BV Forum mobile app

Jeg syntes det var helt ypperlig med januarbarn, men det vil nok bli kjempefint med aprilbarn også :)

Det blir min første vårbaby!! Mine 2 gutter er født på høsten,så dette blir stas!!! Håper form og bekken holder seg såpass at jeg kan ut å gå masse tur =)

Back
Topp