APRIL!!!

MICAmor

Forumet er livet
VIP
[:D] Og der er vi inne i april.....
Dette er den månten vi skal bli mammaer.... Synes det er litt rart,ikke lenge igjen nå.. Var på butikken i går ,og da tok gubben og kjøpte med bleier ,jeg fikk litt panikk! Er det virkelig sååå kort tid igjen? Men det er jo det..[:)] Kan jo i teorien skje når som helst[8|] Er det fler enn meg som får litt småpanikk når man tenker på hvor liten tid det er igjen? Samtidig som jeg gleder meg noe aldeles vanvittig til å bli ferdig!

Noenganger føles det veldiiiig uvirkelig at vi skal ha en bebis hjemme snart- og at den tiden jeg levde etter mine ønsker er over- nåmå den minste ærend planlegges i god tid[:D]Men det skal bli sååå godt å få bebisen ut- nå er det vanvittig tungt :)

Ja, det har gått så ufattelig fort!!! Jeg er klar som et egg til å ikke være gravid lenger, men jeg vet ikke om jeg er klar likevel. Fornuftig? [:)] Det er både utrolig spennende, og litt vemodig samtidig liksom. Det gamle livet mitt er ferdig, men det venter vel noe som er myyye bedre. [:)] 

Panikk??? Neiiiida! Våkna bære midt på natta og tenkte: "vess nåkka skjer nu, har æ ikkje nok reine truse!!! Ka gjør vi da???? Sambo må dra å kjøpe mæ truse!!! Enn vess han kjøp feil sort??!"[:D]
Satte på en maskin med én gang æ sto opp...[:D]

[:D]Hihihihi[:D] Rene truser ja... Heldigvis får vi sånne sexy flotte nettingtruser på sykehuset!!!

JA....og takk høyere makter for de trusene Vetlemamma.... uuuuh!! hehe!

Back
Topp