April

Lady_Z

Termin 5.Juli 2015
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Vi er i April jenter! Det går fortere og fortere frem mot juli :D i mai bør vi vell lage fødeliste og sånn :p plutselig er det små julibabyer som vil hilse på verden ;)

Håper de holder seg inne til juni ihvertfall da, men ikke umulig nei. Vi nærmer oss med stormskritt :D
Og de siste dagene her har jeg kjent mye romstering på morgenen og kvelden og når jeg ligger i senga:D

Det går unna :) og magen blir større og større.
Håper april går fort, for jeg syns at mars mnd gikk evig sakte :(

Det går unna :) og magen blir større og større.
Håper april går fort, for jeg syns at mars mnd gikk evig sakte :(
Synes Mars fløy avgårde jeg! Og nå er det jo påske og familiekos, og plutselig er det tild for 3D den 8.April. Og det er jo bare en uke til :D

Ja, tiden flyr dere Noen har bare tre mnd igjen nå, jeg har nesten fire Ute skinner sola, snøen er borte og sommeren nærmer seg. Folk har også begynt å spørre rett ut om jeg er gravid eller si "oi, du er gravid!" Og det er veldig godt, for da ser det hvertfall ikke ut som at je bare har spist ut mye usunt i det siste. Sommeren er på veg! Babyene vokser

Synes Mars fløy avgårde jeg! Og nå er det jo påske og familiekos, og plutselig er det tild for 3D den 8.April. Og det er jo bare en uke til :D

Ååh 3D ultralyd :D så spennende. Håper at april går fort, men samtidig så stresser det meg litt at jeg ikke har kjøpt inn så mye babyting ennå :P

Har hele tiden tenkt at jeg har så god tid, fordi det et så leeeenge til fødselen. Så plutselig innser jeg at tiden har gått kjempe fort!
Plutselig er vinteren over, og det nærmer seg med stormskritt jo:-)

Snart 15 uker igjen bare, og de tror jeg kommer til å gå like fort.

Så utrolig spent på hvordan sommeren skal gå da, kommer den til å gå like fort? Pleier å takle varmen dårlig, så å føde i juli gruer jeg meg til! Men men nå er det ingen veg utenom!

Gleder meg til det er våres tur, og se bilder av alle de vakre nye verdensborgerne til juli damene!! :-)

Har hele tiden tenkt at jeg har så god tid, fordi det et så leeeenge til fødselen. Så plutselig innser jeg at tiden har gått kjempe fort!
Plutselig er vinteren over, og det nærmer seg med stormskritt jo:-)

Snart 15 uker igjen bare, og de tror jeg kommer til å gå like fort.

Så utrolig spent på hvordan sommeren skal gå da, kommer den til å gå like fort? Pleier å takle varmen dårlig, så å føde i juli gruer jeg meg til! Men men nå er det ingen veg utenom!

Gleder meg til det er våres tur, og se bilder av alle de vakre nye verdensborgerne til juli damene!! :-)
Håper sommeren blir litt sein i år ;)

er helt vilt tenke på :D merker at jeg ser målstreken nå og at vekta, bekkenet og kvalmen ikke plager meg i like stor grad som før :D tror april går fort med påsken og 3D time 22 april :D

Back
Topp