april-mammaenes fortelling

...pungstenen hans.Noe som da....

Hi hi hi....artig historie dette blir da!

Men hun hadde ikke problemer med hverken strekkmerkene eller henge- (og dingle...)puppene, for...

hun brukte bare bukseseler til å holde de oppe! Men brått så....

spratt bukseselene av..og da..

kan en jo selv tenke seg hvilket syn som møtte den hårete mannen, de var ...

datt ut av ledd!
Aagot begynte aa le og sa, det er visst ikke bare puppene mine som er hengslete[:D]
Du far nok komme deg avsted aa faa ordna den kjeveutglidningen der, du ser jo ut som......

Krølltang. "her, den kan du....."

hekte fast i det stygge gebisset ditt og rulle haka opp, med litt harlakk, vil den holde seg oppe flere timer.
Hun forlot den sjokkerte mannen og i det hun rundet neste gatehj;rne, m;tte hun paa ordf;rerfruen og prestefruen, som satt i hver sin pappeske som de hadde fatt paa rimi, de hutret og fr;ys og...

så gjerne lære seg det her med intranett, eller internett var det, hun hadde nemlig et usedvanlig behov for...

vagina-l;se f;dende menn.
Saa dette ble det lite penger av, derfor gikk hun til mix-kiosken og kj;pte seg et flax lodd og da....

Sylvester Stalone, her kom RAMBO til unnsetning, og det synes hun var bra for RAMBO kan v're fin aa ha i bakhand. Saa naa...

bitteliten rosa tangatruse, med lilla pelskant som kamuflasje inn paa kondomeriet, han ville gaa i ett med omgivelsene.
Saa ropte..

deilig flytende sjokolade, sånn at det bare renner ut av munnviken.

invitere min bestevenn over på besøk nå i julen.

Heff. Han som eier Playboy huset. Han og jeg finner

alltid på så mye gøy sammen. Som f.eks

skal svinge meg i taklampa og synge gamle jan teigen sanger...

Ja, det kan du vel,men da må du

racer biler, for det er det eneste vi mangler. Også må

Ingrid Espelid. Hun bare jukser hele tiden. Så

Back
Topp