April jentenes bilder tråd:D

Skrytebilde av mine engler selv om minsten kvakk litt av blitzen
Vis vedlegget 19447

Også må jeg skryte av lillemor som har vært hjemme fra bhg pga planleggingsdag. Hun har vært så snill og god og flink. Kan ikke huske å ha kjefta noe som helst i dag <3
Så nydelige de er ❤❤
 
Shopping ble det også.... gulvteppe til barnerommet:-) Kr 1299.... elsker salg. . Gav 400 kr for det..syns det var et kupp :-D
Det vil jeg si var et kupp ja:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
 
Skrytebilde av mine engler selv om minsten kvakk litt av blitzen
Vis vedlegget 19447

Også må jeg skryte av lillemor som har vært hjemme fra bhg pga planleggingsdag. Hun har vært så snill og god og flink. Kan ikke huske å ha kjefta noe som helst i dag <3
Så herlige:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
 
Skrytebilde av mine engler selv om minsten kvakk litt av blitzen
Vis vedlegget 19447

Også må jeg skryte av lillemor som har vært hjemme fra bhg pga planleggingsdag. Hun har vært så snill og god og flink. Kan ikke huske å ha kjefta noe som helst i dag <3
Så utrolig fine!
 
Emil har fått koseklut av farmoren. Liiiiitt stor foreløpig :p

i5bb.png
 
Mammaen er sliten etter en dag med de tre minste hjemme,bursdag for yngste gutten og en pappa som måtte jobbe overtid tre timer,så no har mammaen pause og pappaen gir snuppa flaske.... (2 gang i livet hun drikker flaske og det går fint) hadde hun bare tatt smokken og....


Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1371852809835.jpg
    1371852809835.jpg
    66,7 KB · Visninger: 82
1371846205912.jpg
Mor er syk og svak, og vesla klarer ikkje å drikke av høgre bryst utan at vi ligg. Så her ligg vi på sofaen.
Håper ungane sovnar snart!

via BV app på mobil
 
Skrytebilde av mine engler selv om minsten kvakk litt av blitzen
Vis vedlegget 19447

Også må jeg skryte av lillemor som har vært hjemme fra bhg pga planleggingsdag. Hun har vært så snill og god og flink. Kan ikke huske å ha kjefta noe som helst i dag <3
Utrolig vakre jenter ♥

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Mammaen er sliten etter en dag med de tre minste hjemme,bursdag for yngste gutten og en pappa som måtte jobbe overtid tre timer,så no har mammaen pause og pappaen gir snuppa flaske.... (2 gang i livet hun drikker flaske og det går fint) hadde hun bare tatt smokken og....


Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
Flinke mannen, mammaen fortjener sikkelig pause nå :) han har ordnet seg med underholdning på pc i allefall :)
 
Oooo digga det teppet hvor kjøpte du det??

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
KidsRoom heter butikken, litt usikker, men tror ikke det er kjede..
Merket er hvertfall Pumpkin, og tror det selges på jollyroom..og sikkert andre steder også :-)
 
Vis vedlegget 19461
Mor er syk og svak, og vesla klarer ikkje å drikke av høgre bryst utan at vi ligg. Så her ligg vi på sofaen.
Håper ungane sovnar snart!

via BV app på mobil
Huff god bedring.

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
 
Flinke mannen, mammaen fortjener sikkelig pause nå :) han har ordnet seg med underholdning på pc i allefall :)
Ja pc er som regel i nærheten:-) fotball ting må oppdateres:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
 
Mammaen er sliten etter en dag med de tre minste hjemme,bursdag for yngste gutten og en pappa som måtte jobbe overtid tre timer,så no har mammaen pause og pappaen gir snuppa flaske.... (2 gang i livet hun drikker flaske og det går fint) hadde hun bare tatt smokken og....


Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
Kjekkas :D
 
Back
Topp