JO2013
Elsker forumet
Vis vedlegget 43367
Marius har fått ny strikkadress av en venninne av meg ♡
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Så søt han er og veldig fin dress
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 43367
Marius har fått ny strikkadress av en venninne av meg ♡
Så bra dere fikk lagd det denne uka Kos dereKoser oss med tacopastaVis vedlegget 44349
Var veldig godt å endelig spise det igjen Takk, det gjør viSå bra dere fikk lagd det denne uka Kos dere
Ja var slik det så ut til meg før jeg fikk oppdateringen. Kanskje det kommer snart til deg også etterhvert.. vet ikke om alle sammen får det samtidigTusen takk for oppklaring Men da har jeg ikke fått det. Sånn ser min ut: Vis vedlegget 44421
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Krysser fingra!!!Ja var slik det så ut til meg før jeg fikk oppdateringen. Kanskje det kommer snart til deg også etterhvert.. vet ikke om alle sammen får det samtidig
Noe dritt, vil ha hvit jul23.desember og dette været??
Vis vedlegget 44425
Jeg åååå!!!!Noe dritt, vil ha hvit jul
Ikke fått det jeg..Vil og ha oppdatering! !!
Hvilken fobn har du Kardash? Og hvilken oppdatering?Se her Mamiii
Du ser smileyen der nede, så trykker jeg på den..
Vis vedlegget 44415
Da kommer alt dette opp
Vis vedlegget 44416
Min auTusen takk for oppklaring Men da har jeg ikke fått det. Sånn ser min ut: Vis vedlegget 44421
Krysser fingra for at den dukker opp snart hos oss, NannMin au
Rop ut om an dukker opp. Har ikke på autoupdateKrysser fingra for at den dukker opp snart hos oss, Nann
Hvilken mobil mener du? Galaxy S4 Jeg får varsel når det er ny oppdatering, og den kom for ca 1 uke siden til meg..Hvilken fobn har du Kardash? Og hvilken oppdatering?
Mobil mente jeg ja. Har S4 jeg og. Men skrudd av autoupdate. Må inn å se....Hvilken mobil mener du? Galaxy S4 Jeg får varsel når det er ny oppdatering, og den kom for ca 1 uke siden til meg..