April eller mai?

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Det er så rart...
Her i april gruppen er jeg den siste som har termin, men i mai gruppen er jeg jo en av de første.

Veldig spent på om lillebror velger seg april eller mai. ♡

Min første kom i uke 37, men nummer to kom dagen før termin. Så nå er jeg forberedt på både april og mai. En liten tyr blir det uansett. Og begge månedene er jo fine vår-måneder! :)

Men jeg kjenner flere som er født i mai. Litt rart egentlig.

Ville du valgt deg april eller mai?

Oi! Spennende! :-)

Eldste, minste, jeg og sambo har fortsatt de samme stjernetegnene våre da! :-)
Spesielt at kun den nye babyen får nytt stjernetegn!
Da får vi iallfall en kreativ, dynamisk, initiativrik, trofast og snill lillebror. Men elementet ild er jo litt motsatt av våre mer rolige elementer. Ti hi! ;-)

Takk for morsom link, når er den fra?
Og er dette noe alle vet, eller sier folk fortsatt at de er de gamle stjernetegnene?
De som får nye da. ;-)

Jeg har selv bursdag i mai, så vi "valgte" mars og klaff i april:) hadde det ikke klaffet i juli så kan det være vi hadde hoppet over august som prøvemnd. Vil ikke ha baby på bursdagen min:D den er MIN:D

Jeg har selv bursdag i mai, så vi "valgte" mars og klaff i april:) hadde det ikke klaffet i juli så kan det være vi hadde hoppet over august som prøvemnd. Vil ikke ha baby på bursdagen min:D den er MIN:D
Hi hi! Så bra at det klaffet så bra for dere da! :-)

Her har både jeg, sambo, moren min, og en venninne bursdag samme måned.
Før det har broren min.
I mai har fire stk i familien bursdag!
Så kun april hvor ingen har bursdag i min familie.

Jeg har selv bursdag i april og håper egentlig jeg får verdens fineste gave! Har jo å hele tiden gått å tenkt hu komme i april siden termin er der så blir jo litt skuffet om hu kommer i mai. For april er jo bedre... Men er jo ikke opp til meg.

Tenker at jeg vil ha aprilbaby i steden for mars baby jeg.. men samtidig vil jeg jo møte prinsen..! Men alt går så mye lettere om han kommer på termin.. da mister vi ikke uker i permisjonen osv.. blir så trøblete..!

Oi! Spennende! :-)

Eldste, minste, jeg og sambo har fortsatt de samme stjernetegnene våre da! :-)
Spesielt at kun den nye babyen får nytt stjernetegn!
Da får vi iallfall en kreativ, dynamisk, initiativrik, trofast og snill lillebror. Men elementet ild er jo litt motsatt av våre mer rolige elementer. Ti hi! ;-)

Takk for morsom link, når er den fra?
Og er dette noe alle vet, eller sier folk fortsatt at de er de gamle stjernetegnene?
De som får nye da. ;-)
Usikker når den er ifra. Selv har jeg vært klar over det lenge. Født i desember og kom over en artikkel for mange mange år siden at det fantes et 13 stjernetegn som jeg var født i. Altså slangebæreren, her kalles det slangeholderen.
Men har sett den linken på div forum, så virker som folk blir mer og mer klar over det :) spennende ja.
Du kan Google litt, står endel om det på nettet. Det er ikke nytt for å si det slik.

Hehe, her har jeg og vesla bursdag på samme dag. :P Det kjenner jeg er veldig greit for da kan vi feire på samme dag, og hun tar størstedelen av oppmerksomheten. Passer meg ypperlig!
Jeg, vesla og denne babyen blir nok vær alle sammen. ;)

Egentlig ville jeg jo ha baby i oktober, i hvertfall til høsten, men da det ikke gikk kjørte vi bare på. Jeg brydde meg ikke om når. :P Så da klaffet det slik at det blir en sen marsbaby, eller mest sannsynligvis en i april. :) Våren er jo en fantastisk tid å få baby!

Hm... Her er vi plutselig i fiskene. :p Spiller ingen rolle egentlig da jeg ikke tror helt på sånt. ;)
Tror nok jeg kommer til å følge det gamle mønsteret. Jeg er uansett samme stjernetegn, de andre også. Så det er bare babyen jeg ikke vet om jeg skal kalle for Væren eller Tyren nå. Men siden så få vet om det, kan man vel sikkert bruke det gamle?

Jeg leser ikke horoskop, men greit å vite hvilket stjernetegn da, mange som kjøper stjernetegn smykker osv i gaver...
Spiller jo liten rolle hva han blir, sånn ellers. :-)

Hehe, her har jeg og vesla bursdag på samme dag. :p Det kjenner jeg er veldig greit for da kan vi feire på samme dag, og hun tar størstedelen av oppmerksomheten. Passer meg ypperlig!
Jeg, vesla og denne babyen blir nok vær alle sammen. ;)

Egentlig ville jeg jo ha baby i oktober, i hvertfall til høsten, men da det ikke gikk kjørte vi bare på. Jeg brydde meg ikke om når. :p Så da klaffet det slik at det blir en sen marsbaby, eller mest sannsynligvis en i april. :) Våren er jo en fantastisk tid å få baby!
Så morsomt at dere har bursdag på samme dag! :-) Hva er oddsen for det liksom? :-)

Her har nesten hele familien og slekten bursdager på våren! Mars og mai er dominerende. Men vi har også et høstbarn da. Synes både vår og høst er fint. Men minste har bursdag midt i sommerferien, og det kan nok bli litt kjedelig når alle andre feirer på skolen osv. Men deilig med nyfødt på våren da! :-)

Jeg har termin i begynnelsen av april. Så her blir enten mars eller april-baby.
Vi hadde planlagt vår-barn, og det ble det :) Så hvilken måned er det samme.

Tror nok jeg kommer til å følge det gamle mønsteret. Jeg er uansett samme stjernetegn, de andre også. Så det er bare babyen jeg ikke vet om jeg skal kalle for Væren eller Tyren nå. Men siden så få vet om det, kan man vel sikkert bruke det gamle?

Jeg leser ikke horoskop, men greit å vite hvilket stjernetegn da, mange som kjøper stjernetegn smykker osv i gaver...
Spiller jo liten rolle hva han blir, sånn ellers. :-)

jeg synes sånt er litt spennende, men kjenner jeg stoler ikke helt på den linken pga det gamle som er listet opp på siden stemmer ikke.. -så jeg kommer nok til å bruke det gamle :)

Jeg har termin i begynnelsen av april. Så her blir enten mars eller april-baby.
Vi hadde planlagt vår-barn, og det ble det :) Så hvilken måned er det samme.
Ja, det spiller jo ingen rolle når de kommer.
Bare de kommer friske og raske! :-)
Jeg blir glad samme hvilken måned det blir.
Spent på om det blir min egen utregning i april, eller ultralyd termin i mai. Men kommer sikkert ikke på selve termindagen, for det skjer vel ikke så ofte? Minste kom dagen før termin da.

Jeg vil helst slippe høytidsdager, som 1. mai, 8. mai og 17. mai. Men det spiller jo egentlig ingen rolle det heller. Blir lykkelig bare han kommer seg ut, når han er klar! :-)

Det blir uansett en fantastisk fin vår! :-)
Mange fine vårbarn og mammaer rundt omkring! :-)

Back
Topp