April begynner å fylle seg opp :)

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Satt å så på terminlisten nå. Herlighet, vi har nå snart klart å dekke alle dagene i April :) Husker når jeg kom inn her så var det jo omtrent ingen på terminlisten ;) Og det var kun begynt å fylles på på første halvdel av april.

Håper å se maaange fler her inne, spennende å følge med på alle som nå får positiv test i disse dager :)

Litt artig å tenke på at det er nok en del som kommer til å havne her inne snart, men som ikke aner at de er gravide enda ;)

:Heartblue:Heartpink:Heartblue:Heartpink

Yei! Jeg er ett av disse nye medlemmene i aprilforumet, men jeg er usikker på termindatoen på grunn av uregelmessig mens. Tok en CB test med ukeindikator som viste 2-3 uker, altså mener den at jeg er 4-5 uker på vei, men den er så vidt jeg forstår, ikke helt til å stole på.. Vurderer tidlig UL for å få en liten oppklaring. Gøy å være sammen med dere i aprilforumet i hvert fall! :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja jeg er imponert over hvor mange som faktisk finner veien inn hit!;)

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Ja å va jo i mars, men så havna æ på 1.april:p
Men ungan kommer jo skjeldent på termin, så blir spennanes å se:p

Ikke så overraskende at det kommer en del på April å Mai forum, populært med vårbarn :) Må ha noe med ferie tid å gjøre tipper jeg, spesielt fellesferien :p hehe

Ikke så overraskende at det kommer en del på April å Mai forum, populært med vårbarn :) Må ha noe med ferie tid å gjøre tipper jeg, spesielt fellesferien :p hehe
Ha ha, ja det er nok noe med det ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Veldig mange som har blitt gravide denne mnd syns jeg :) hvis man går inn på kvinneguiden og ser der, så er lista LANG! Og vi er bare halveis i august enda, veldig artig :D

Back
Topp