April baby

eli87

Blir kjent med forumet
Ja ja, da ble det april baby på meg.. litt lei av å vente nå jah.. men trøster meg med at jeg ikkje er aleine..

Blir aprilbaby på meg også.. Har ikke gått så mange dagene over termin ennå, men er ganske lei av å sitte inne og ikke klare å gjøre så veldig mye (har antagelig en nerve som ligger i klem)..

Forstår godt du er lei og utålmodig.. Ikke noe gøy å gå å vente.. Sender deg masse fødestøv ********** april er no en fin mnd og da [:)]

ORIGINAL: eli87

Ja ja, da ble det april baby på meg.. litt lei av å vente nå jah.. men trøster meg med at jeg ikkje er aleine..

Synes det er en mager trøst at vi er flere..
Blir dere værende her på mars? Jeg tenker at det er jo her jeg kjenner folk, selv om min lille baby blir liiten i forhold til mange av de andre her inne..

Vil ha babyen min nåå [:D][:D] hehe

ORIGINAL: litla

ORIGINAL: Karin_M

ORIGINAL: eli87

Synes det er en mager trøst at vi er flere..
Blir dere værende her på mars? Jeg tenker at det er jo her jeg kjenner folk, selv om min lille baby blir liiten i forhold til mange av de andre her inne..

Vil ha babyen min nåå [:D][:D] hehe

Jeg føler at jeg hører til her, men samtidig er vi som ikke har født enda litt "utenfor" på samtaleemner for tiden... Så jeg kommer til å henge litt begge steder..

Jeg tenker det samme [:)]
Men ser for meg at etterhvert vil de ukene vi ligger etter utgjevne seg, men til da henger jeg også begge steder [:D]

Henger med på denne tråden nå, er 5 dager over idag [:'(] Kommer nok til å henge begge steder tror jeg [:D]

Back
Topp