April 2024

Veldig bra, takk som spør ❤️ ingen stinn følelse og jeg har blitt kvitt mye av vannet kroppen holdt på. Nå skjønner jeg ikke hva jeg messet sånn om :knegg: kjenner du noe etter trigger? Nyt sprøytefri dag ❤️
Så godt å høre! Jeg forsto tankene dine om at det er så mye penger som går i vasken om det blir avbrutt.. Så veldig bra at du ikke trenger å tenke mer på det! Jeg kjenner det godt i eggstokkene etter trigger, nå føles det fullt og klart :happy119 Som alltid er jeg nervøs for at eggløsningen skal skje før uttak, må jo ha noe å bekymre meg for haha. So far so good. Snart er det mandag! :gen014
 
Da tror jeg at jeg tør å anse meg selv som gravid :) Kan settes som gravid @Marf91
Håper jeg ser mange av dere i januar 2025 gruppa :smiley-angelic001
 

Vedlegg

  • IMG-20240428-WA0004~2.jpg
    IMG-20240428-WA0004~2.jpg
    151,7 KB · Visninger: 13
Jeg har nettopp hatt innsett og kan settes som ruger.

Alle fryktene mine slo til på egguttaket, med nær 70% tomme follikler, og har vært helt knust. Fordi vi fikk ut så få egg så ble det bare dyrking til 3-dagers. Fikk ett på frys i tillegg til det som ble satt inn. Legen sa vi nok har hatt maks uflaks med syklusen. Kjenner jeg har lite tro på at det skal sitte, men skal prøve å snu tankegangen. Noen gode tips når alt kjennes håpløst?
 
Back
Topp