Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sola forsvant men kommer nok igjenOg strålende sol!
mon tro hva man gjør nå..? Dette skal tenkes nøye gjennom 
Da ser det ut som astrazeneca nok kommer til å bli tatt ut av programmet. Vi som har fått første dose av den blir tilbudt en annen vaksine som dose 2. Jeg er veldig skeptisk til det, å blande to forskjellige typermon tro hva man gjør nå..? Dette skal tenkes nøye gjennom
![]()

Det er derfor jeg sliter med å legge ved bilder, jaSer ut til at forumet er tilbake til ikke håndtere vanlige bildefiler sånn at man må endre størrelse før opplasting![]()
Første dose gir visst god effekt i minst 12ukerSkjønner godt at du er skeptisk til å kombinere vaksiner. Det er ikke akkurat som om det er forsket på bivirkningene av det. Håper de kommer til en mer fornuftig konklusjon.

Klær fortsatt her også , må få kjørt de i uffcontsinerReal ryddeplan for helga, det trengs.
Mellomste kom hjem fra skolen, og er bedt om å sette igang ent moteshow for seg selv, aka prøve klær og legge vekk det som er for smått. Skapet hennnes er sprengt, og jeg har et lite tonn med klær som skal brettes og på plass i tillegg... (hjemmekontor, fort gjort å sette på maskina på morgenen, henge opp, neste dag, gjensta, og da legger jeg i en haug det som er tørt, for jeg tar meg ikke tid til å BRETTE.... ) Hun må ha ut alt som er for smått.
Det må de to andre også, og jeg må altså ha det brette-maratonet (det er nå jeg skulle hatt Ronja på besøk... var det ikke hun som liker å brette klær?) Det antar jeg egentlgi å bruke mye av helga på
I tillegg generelt tydde huset selvsagt, med fokus ekstra mye på kjelleren denne helga, og et prosjekt med den lille gangen, den gamle entreen til huset, en bitte liten, iskald gang som fører ut i hagen, på motsatt sidena v huset enn dagens inngangsdør. Hver vinter skjer det at den fylles opp med ting og tang, den brukes jo ikke. Så kommer våren, tramplina kommer opp, og denne må ryddes så ungene kan igjen bruke den veien ut.
Det aller meste av helga skal dog brukes på KLÆR, og det henger litt sammen med den drodlinga om elfa-innredninger.
Da ser det ut som astrazeneca nok kommer til å bli tatt ut av programmet. Vi som har fått første dose av den blir tilbudt en annen vaksine som dose 2. Jeg er veldig skeptisk til det, å blande to forskjellige typermon tro hva man gjør nå..? Dette skal tenkes nøye gjennom
![]()
Det tar lang tid før samboer får vaksine, så uansett er det lenge til det blir noe lettelse av tiltak for oss sammen (når enn de sender ut lettelser for de vaksinerte). Usikker på om jeg vil si ja til ny dose allerede nåSkjønner godt at man blir litt betenkt ja. Fikk mRNA vaksine, så vært ekstra takknemlig for det da det med AZ kom opp..