April 2021 :D

Og strålende sol!

God morgen. Sol her og:D Yngste har uteskule i dag;) Eldste skulle plutselig ha gym 2 gangar denne uka, det oppdaga hun seint i går. Ellers skulle eg jobba i testlinjen i dag men er sjukemeldt ut uka. Må støvsuga stua i dag, enn om eg mangler 2 uker til eg har liv. Tar det rolig og vaske ikkje med såpevann enda, det blir for tungt.

Det begynner å dra seg til med meg som altså er litt (langt) over gjennomsnittet opptatt av teltlivet.

Fikse - sett til den teltstanga er jo på vei. Og sammen med det footprint. Teppe avventer jeg, enn så lenge, men ryker trolig på, kanskje...

Teltplugger har jeg funnet ut hva jeg skal ha, bare ikke dradd dit. Jeg setter det jo tross alt ikke opp på over en måned enda.... Jeg har tenkt å kjøpe noen flere barduner på biltema også når jeg kommer meg dit.

Så driver jeg og fabulerer på et liggeunderlag eller om vi skal jo egentlig teste en luftmadrass. Men så kom jeg over en reklame på nett for et oppblåsbart liggeunderlag som egenelig er en liten luftmadrass, blir bitteliten sammenlagt men visstnok likevel har en r verdi på 4,2 og det er jo skikkelig bra så da de kom er reklame på "halv pris" og FREE shipping... Da ble det rundt 400 kr og et et på vei i posten. Fra Amerika eller noe sånn så det tar litt tid tror jeg ;)

Så vi får se hvor bra det evt er når det kommer...
. Jeg surfer litt rundt på jakt etter en sovepose eller to også, vi får se hva som dukker opp....

Men altså, ehh, ja.... Det er snø ute. Jeg sommer-camper ;) på tørt underlag.

Lunsj unnagjort. På tide å grave seg ned i jobb igjen, Veldig klar for helg. Veldig klar for helg.

Fått mannen med på at han skal sjekke ut om grillen er klar for en ny sesong, dvs, i praksis, vårrengjøring, gass-sjekk, slange mm og så skal vi prøve å få innviet grillsesongen i helga. Ungene skal hoppe en del trampoline, jeg skal potte om noen planter og grave litt i et bed, det er vår, det er sol, det er deilig, ala oss ignorere at det er snø i hagen, sola jobber med saken! Det skjer sakte, men det skjer! Det blir vår!

Real ryddeplan for helga, det trengs.

Mellomste kom hjem fra skolen, og er bedt om å sette igang ent moteshow for seg selv, aka prøve klær og legge vekk det som er for smått. Skapet hennnes er sprengt, og jeg har et lite tonn med klær som skal brettes og på plass i tillegg... (hjemmekontor, fort gjort å sette på maskina på morgenen, henge opp, neste dag, gjensta, og da legger jeg i en haug det som er tørt, for jeg tar meg ikke tid til å BRETTE.... ) Hun må ha ut alt som er for smått.

Det må de to andre også, og jeg må altså ha det brette-maratonet (det er nå jeg skulle hatt Ronja på besøk... var det ikke hun som liker å brette klær?) Det antar jeg egentlgi å bruke mye av helga på

I tillegg generelt tydde huset selvsagt, med fokus ekstra mye på kjelleren denne helga, og et prosjekt med den lille gangen, den gamle entreen til huset, en bitte liten, iskald gang som fører ut i hagen, på motsatt sidena v huset enn dagens inngangsdør. Hver vinter skjer det at den fylles opp med ting og tang, den brukes jo ikke. Så kommer våren, tramplina kommer opp, og denne må ryddes så ungene kan igjen bruke den veien ut.

Det aller meste av helga skal dog brukes på KLÆR, og det henger litt sammen med den drodlinga om elfa-innredninger.

Da ser det ut som astrazeneca nok kommer til å bli tatt ut av programmet. Vi som har fått første dose av den blir tilbudt en annen vaksine som dose 2. Jeg er veldig skeptisk til det, å blande to forskjellige typer :wacky: mon tro hva man gjør nå..? Dette skal tenkes nøye gjennom :shy:

Da ser det ut som astrazeneca nok kommer til å bli tatt ut av programmet. Vi som har fått første dose av den blir tilbudt en annen vaksine som dose 2. Jeg er veldig skeptisk til det, å blande to forskjellige typer :wacky: mon tro hva man gjør nå..? Dette skal tenkes nøye gjennom :shy:
❤️Skjønner godt at du er skeptisk til å kombinere vaksiner. Det er ikke akkurat som om det er forsket på bivirkningene av det. Håper de kommer til en mer fornuftig konklusjon.

Ser ut til at forumet er tilbake til ikke håndtere vanlige bildefiler sånn at man må endre størrelse før opplasting :bored:

❤️Skjønner godt at du er skeptisk til å kombinere vaksiner. Det er ikke akkurat som om det er forsket på bivirkningene av det. Håper de kommer til en mer fornuftig konklusjon.
Første dose gir visst god effekt i minst 12uker :rolleyes: vet ikke helt hva jeg tenker nå :dead:

Heeeeeeeeeeeeelg! Sooooooooooool!

(og fortsatt snø i hagen som ikke har smeltet. usikker på om det smelter på hele helga, med 12-14 grader. Det virker å være relativt isete. Men jeg håper. Det smelter da litt etter litt i alle fall)

Når jeg får den varme, klamme følelsen av at det er varmt inne. Sett opp døra, bytt dongeibuksa med noe lettere... Det er sol fra skyfri himmel så inne er der varmt. Ute er det angivelig 13 grader. Og snø i hagen

Real ryddeplan for helga, det trengs.

Mellomste kom hjem fra skolen, og er bedt om å sette igang ent moteshow for seg selv, aka prøve klær og legge vekk det som er for smått. Skapet hennnes er sprengt, og jeg har et lite tonn med klær som skal brettes og på plass i tillegg... (hjemmekontor, fort gjort å sette på maskina på morgenen, henge opp, neste dag, gjensta, og da legger jeg i en haug det som er tørt, for jeg tar meg ikke tid til å BRETTE.... ) Hun må ha ut alt som er for smått.

Det må de to andre også, og jeg må altså ha det brette-maratonet (det er nå jeg skulle hatt Ronja på besøk... var det ikke hun som liker å brette klær?) Det antar jeg egentlgi å bruke mye av helga på

I tillegg generelt tydde huset selvsagt, med fokus ekstra mye på kjelleren denne helga, og et prosjekt med den lille gangen, den gamle entreen til huset, en bitte liten, iskald gang som fører ut i hagen, på motsatt sidena v huset enn dagens inngangsdør. Hver vinter skjer det at den fylles opp med ting og tang, den brukes jo ikke. Så kommer våren, tramplina kommer opp, og denne må ryddes så ungene kan igjen bruke den veien ut.

Det aller meste av helga skal dog brukes på KLÆR, og det henger litt sammen med den drodlinga om elfa-innredninger.
Klær fortsatt her også , må få kjørt de i uffcontsiner

Skjønner godt at man blir litt betenkt ja. Fikk mRNA vaksine, så vært ekstra takknemlig for det da det med AZ kom opp..

Skjønner godt at man blir litt betenkt ja. Fikk mRNA vaksine, så vært ekstra takknemlig for det da det med AZ kom opp..
Det tar lang tid før samboer får vaksine, så uansett er det lenge til det blir noe lettelse av tiltak for oss sammen (når enn de sender ut lettelser for de vaksinerte). Usikker på om jeg vil si ja til ny dose allerede nå:shy:

Back
Topp