Rugedag 1 her forresten [emoji4] Fikk satt inn 2dagers igår[emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra hurra hurra! [emoji7][emoji173]Pos test her, og foreløpig ser det lovende ut[emoji173][emoji173][emoji173]
![]()
Og idag 12 dpo;
![]()
Er så spent på deg jeg[emoji11][emoji173]Hurra hurra hurra! [emoji7][emoji173]
Jeg er ikke så spent lenger egentlig [emoji58]Er så spent på deg jeg[emoji11][emoji173]
Hvis TR ikke kommer så blir det test på onsdag[emoji4] Håper og krysser helt fram til tanta evt dukker opp jeg[emoji4]Jeg er ikke så spent lenger egentlig [emoji58]
Har konstante murringer, og på ettermiddagene de 2-3 siste dagene har murringen blitt TR-smerter, så jeg har vært helt sikker på at TR har meldt sin ankomst [emoji58]
TR er ikke forventet før tirsdag uansett (vanlig syklus), men regner med det er lutinusen som holder det hele i sjakk, så det blir vel et heidundrende TR-kalas når lutinusen forlater kroppen [emoji23]
Test blir det onsdag hvis tanta er borte ja [emoji4]Hvis TR ikke kommer så blir det test på onsdag[emoji4] Håper og krysser helt fram til tanta evt dukker opp jeg[emoji4]
St Olavs gir bare lutinus i 14 dager de, men jeg har heldigvis litt ekstra[emoji28] Vil gjerne ta til jeg er over kjemisk osv[emoji173]Test blir det onsdag hvis tanta er borte ja [emoji4]
Og så klart, jeg har jo et bitte-knøtte-lite håp ennå jeg også, ellers hadde jeg kutta ut lutinusen allerede.. den er ikke sååå digg liksom [emoji23]
I morgen må jeg hente ut mer lutinus også.. stas [emoji14] [emoji14]
Innbiller meg i alle fall at det stod en gang til på lutinus på resepten [emoji23]St Olavs gir bare lutinus i 14 dager de, men jeg har heldigvis litt ekstra[emoji28] Vil gjerne ta til jeg er over kjemisk osv[emoji173]
Sååå flott! Gratulerer så mye! Åå nå ble jeg gladPos test her, og foreløpig ser det lovende ut[emoji173][emoji173][emoji173]
![]()
Og idag 12 dpo;
![]()

Takk[emoji177][emoji177]Sååå flott! Gratulerer så mye! Åå nå ble jeg glad[emoji813]red
Nydelig[emoji7][emoji16][emoji16][emoji16][emoji16]15 dpo [emoji7]
![]()
Må kjøpe flere tester i dag, hadde ikke troa så jeg hadde bare en [emoji14]
Jeg [emoji6]Hvor mange er vi her på april som har fått pos test nå da?[emoji4]
Gratulerer!! Så gøy!15 dpo [emoji7]
![]()
Må kjøpe flere tester i dag, hadde ikke troa så jeg hadde bare en [emoji14]
Tre? Eller er vi enda flere?Hvor mange er vi her på april som har fått pos test nå da?[emoji4]
Var det tallet jeg endte på også [emoji4] Har ikke turt å melde meg inn i terminforum enda, kanskje neste uke[emoji23][emoji23]Tre? Eller er vi enda flere?
Jeg er både i desember og januar, (termin 29.des, gikk 13 dager over med førstemann, så tror det blir januar). Blir fint med flere Ivf-spirer i januarforumetVar det tallet jeg endte på også [emoji4] Har ikke turt å melde meg inn i terminforum enda, kanskje neste uke[emoji23][emoji23]
Neste uke er jeg 5 uker så har det gått bra fram til da så skal jeg joine deg på januar[emoji108][emoji4]Jeg er både i desember og januar, (termin 29.des, gikk 13 dager over med førstemann, så tror det blir januar). Blir fint med flere Ivf-spirer i januarforumet![]()