Apple ipod

Råsa Muffin!

Gift med forumet
Flere som har problemer?
Fikk en  i gave for et par mnd siden, men jeg får den ikke på lenger [&o]
Har googla og lest at andre har samme problem, men noen her inne som har erfaring?

Apple har jo flere forskjellige Ipod'er...classic, shuffle, nano, touch.

Jeg har hatt en shuffle og to touch, shuffle'n solgte jeg etter 2mnd for den likte jeg rett og slett ikke, mens den første touch'n mistet jeg ute og den frosset ihjel stakkar. Fikk ny Touch til jul igjen, og denne skal jeg passe litt bedre på[8D]

ORIGINAL: lnie

ORIGINAL: Kranglefanten

Apple har jo flere forskjellige Ipod'er...classic, shuffle, nano, touch.

Jeg har hatt en shuffle og to touch, shuffle'n solgte jeg etter 2mnd for den likte jeg rett og slett ikke, mens den første touch'n mistet jeg ute og den frosset ihjel stakkar. Fikk ny Touch til jul igjen, og denne skal jeg passe litt bedre på[8D]

Haha, pass på denne da[:D]
Jeg hadde først en shuffle, men tror jeg ble ødelagt til slutt fordi jeg er litt klåfingra. Så fikk jeg en nano som var i samme veska som jus&sprit (iPod+jus&sprit i dårlig juskartong=ikke bra) og den siste nano'n er...borte[:-] SÅ, neste skal jeg passe bedre på og![8D]

Hehe, elektriske duppeditter og væske funker dårlig. Det har flere av mine mobiler lidd av, vannflasker som har gått lekk i veska og sånt..og telefoner som ligger å svømmer[X(][8D]

Til HI. Har du prøvd å koble Ipod'n til pc'n og brukt Reset funksjonen i iTunes?

Hvis dh har vanlig iPod (ikke touch) kan du gjøre dette:

1. Slå Hold-knappen av og på. (Skyv den til Hold, og slå den av igjen.)
2. Trykk og hold Meny- og Senter-knappene (velg) samtidig til Apple-logoen vises, omtrent 6 til 10 sekunder. Du må kanskje gjenta dette trinnet.

Tips:
Hvis du har problemer med å nullstille iPod, skal du legge den på et flatt underlag. Pass på at fingeren som trykker på velgeknappen, ikke berører noen deler av klikkehjulet. Pass også på at du trykker Meny-knappen mot utsiden av klikkehjulet og ikke inn mot midten.
Hvis trinnene ovenfor ikke fører frem, kan du prøve å koble iPod til en strømadapter og sette strømadapteren i en elektrisk stikkontakt. Du kan også koble iPod til datamaskinen. Kontroller at datamaskinen er slått på og at den ikke er innstilt til å gå inn i hvilemodus.

Har touch, og har hatt den i 2 år nå snart...
Men den er nesten ikke brukt da..
Ingen problemer foreløpig..

ORIGINAL: tuppamaara

Hvis dh har vanlig iPod (ikke touch) kan du gjøre dette:

1. Slå Hold-knappen av og på. (Skyv den til Hold, og slå den av igjen.)
2. Trykk og hold Meny- og Senter-knappene (velg) samtidig til Apple-logoen vises, omtrent 6 til 10 sekunder. Du må kanskje gjenta dette trinnet.

Tips:
Hvis du har problemer med å nullstille iPod, skal du legge den på et flatt underlag. Pass på at fingeren som trykker på velgeknappen, ikke berører noen deler av klikkehjulet. Pass også på at du trykker Meny-knappen mot utsiden av klikkehjulet og ikke inn mot midten.
Hvis trinnene ovenfor ikke fører frem, kan du prøve å koble iPod til en strømadapter og sette strømadapteren i en elektrisk stikkontakt. Du kan også koble iPod til datamaskinen. Kontroller at datamaskinen er slått på og at den ikke er innstilt til å gå inn i hvilemodus.

Tusen takk...[:D]

Fikk en ipod nå til jul og før i dag ble alt svart og jeg trudde jeg hadde drept den[8D]  men holdt inne menu og senter knappen og nå funker den igjen!!

*puster lettet ut*

Back
Topp